מדד סנטימנט הצרכנים בארה"ב ירד באפריל ל-87.4

ירידה חדה מהפרסום הטרומי שפרסם מוקדם יותר החודש אז עמד המדד על 89.2 נקודות. הדעה הרווחת בקרב האנליסטים הייתה לירידה קלה לרמה של 89 נקודות
יניב לפן |

מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן פרסם מוקדם יותר היום. מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן הינו מדד המורכב מסקר שנערך בקרב 500 בתי אב מייצגים במשק האמריקני. סנטימנט הצרכן קשור ישירות להוצאות הצרכן במשק. הוצאות הצרכן מרכיבות כשני שליש מסך המחזור בכלכלה האמריקנית. המשקיעים ממתינים לקריאה טרומית המתפרסמת במהלך החודש ובדרך כלל קרובה מאוד לקריאה הרשמית המתפרסמת בסוף כל חודש.

היום פרסם כי מדד סנטימנט הצרכנים ירד לרמה של 87.4 נקודות אל מול הקריאה הטרומית של חודש אפריל שהצביעה על רמה של 89.2 נקודות. בחודש מרץ עמד המדד על 88.9 נקודות. הדעה הרווחת בקרב האנליסטים הייתה לירידה קלה לרמה של 89 נקודות. מדד הציפיות נפל לרמה של 73.4, הרמה הנמוכה ביותר מאז חודש נובמבר האחרון. מדד המצב הנוכחי ירד לרמה של 109.2 אל מול 111.1 מוקדם יותר החודש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה