אמבלייז השיקה פיתוח ישראלי שיתחרה במיקרוסופט

דורון כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-emoze: "ב-2005 נמכרו כ-50 מיליון טלפונים חכמים ומכשירי כף-יד, המסוגלים לקבל דוא"ל בדחיפה, וב-2006 צפויים להימכר יותר מ-80 מיליון"
ליאור גוטליב |

קבוצת אמבלייז (שסימולה: BLZ), שבבעלות איש העסקים, אלי רייפמן הודיעה היום (ד') על השקת emoze, פיתוח ישראלי "כחול-לבן" שיתחרה בבלאקברי, מיקרוסופט, Intellisync ואחרים. מהחברה נמסר, כי זהו השירות החינם והמאובטח הראשון בעולם להעברת דוא"ל ונתוני מנהל מידע אישי (PIM) לכל סוגי הטלפונים הסלולריים ומכשירי כף-יד. מעתה כל משתמש יוכל לקבל "בדחיפה" (PUSH technology) את הדוא"ל, ספר הטלפונים ויומן הפגישות בכל זמן ובכל מקום בעולם בזמן אמת ללא צורך בהתחברות אקטיבית לשירות. במהלך החודשים הקרובים החברה מחויבת להרחיב את התמיכה לרוב הגדול של המכשירים הקיימים בעולם כמו גם לשרתי Microsoft Exchangeו-Lotus Notes, פלטפורמות Palm, MacOS ולינוקס. emoze יתמוך בכל מותגי הסלולר (נוקיה, סמסונג, מוטורולה ואחרים) והשירות זמין בכל הרשתות הסלולריות (GSM, CDMA או Wi-Fi לרבות דור 2.5 ודור שלישי ועוד רבות אחרות). emoze הוא בבעלות מלאה של קבוצת אמבלייז ופרי פיתוח של המהנדסים המובילים בחברה. בניגוד לפתרונות אחרים בשוק, ל-emoze טכנולוגיה ייחודית של דחיפת תוכן, המצריכה סנכרון אך ורק בעת קבלת דוא"ל ועדכונים ולא באמצעות התחברויות בפרקי זמן קבועים לשרת הדוא"ל. יכולת טכנולוגית זו, לא רק חוסכת בעלויות הקישוריות של המשתמש, אלא גם מפחיתה באופן דרמטי את צריכת החשמל של המכשיר. דורון כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- emoze אמר כי: "ב-2005 נמכרו כ-50 מיליון טלפונים חכמים ומכשירי כף-יד, המסוגלים לקבל דוא"ל בדחיפה, וב-2006 צפויים להימכר יותר מ-80 מיליון. יש יותר ממיליארד משתמשים סלולריים בעולם ועם זאת רק 10 מיליון מנויים לשירות ומרביתם עובדי חברות המדורגות ברשימת Fortune 1000 . emoze מיועד לכולם ובעל פוטנציאל של מאות מיליוני משתמשים. אנו מאמינים שתקשורת כזו צריכה להפוך לשירות בסיסי וזמין ואנו מחויבים להבטיח שזה יקרה בשנים הקרובות."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה