ישראכרט: גידול של 14% ברכישות בכרטיסים מתחילת השנה

מחזור העסקאות ביום הבחירות היה גבוה ב-94% מהמחזור היומי הממוצע. שימש 4% מהגידול בחודש כולו. תושבי רמלה מפתיעים - מקום ראשון בנסיעות לחו"ל במארס
שי פאוזנר |

חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, הציג היום את סיכום נתוני הצריכה בכרטיסי התשלובת לחודש מארס ולרבעון הראשון בשנת 2006: ישראכרט רשמה בחודשים ינואר-מארס 2006 גדל מחזור הקניות בכרטיסי התשלובת בכ-14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לדברי התשלובת, מחזור העסקאות ביום הבחירות, 28 במארס, היה גבוה בכ-94% מהמחזור היומי הממוצע ותרם כ-4% לגידול בהיקף העסקאות במהלך החודש כולו. קרופסקי ציין במיוחד את הגידול בענף התיירות והנופש אשר המשיך להוביל את הגידול במחזורי התשלובת גם בחורף: " מגמת העלייה בענף התיירות אשר באה לידי ביטוי כבר בחודש ינואר, נמשכה במהלך כל הרבעון הראשון על עלייה של 31% בנופשים וטיסות לחו"ל ועלייה של 13% בנופשים בארץ". קרופסקי העריך, כי המגמה תימשך גם במהלך חודשי האביב ותגיע לשיאה בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט. מהנתונים עולה גם, כי תושבי רמלה נמצאים במקום הראשון בגידול בנסיעות לחו"ל: גידול של 63% בהשוואה לאשתקד. תושבי בנימינה נופשים יותר בארץ - גידול של 170% בלינות במלונות ובבתי הארחה בארץ. עוד חשפה החברה, כי הביקושים הגבוהים ביותר ביום הבחירות היו למוצרי החשמל, אשר רשמו עלייה של 330% ברכישות ביום הבחירות - בהשוואה ליום רגיל בחודש מארס. ומי הוציא הכי הרבה כסף ביום הבחירות: תשובי נתניה, בנימינה, נהרייה, אור יהודה ורמלה הציגו גידול של 208%-213% בהשוואה למחזור יומי ממוצע במהלך החודש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה