מג'ינק גייסה 10.5 מיליון דולר בסבב שהובילה JVP

מפתחת ומשווקת טכנולוגיית דיו-דיגיטלי רפלקטיבית, הנחשבת לפריצת דרך עולמית בתחום התצוגה באור יום (outdoor display). אראל מרגלית: מג'ינק נמצאת בעמדה מצוינת להחדרת המהפכה הדיגיטלית לשוק הקיים של שילוט חוצות
שי פאוזנר |

חברת הסטרט אפ מג'ינק (Magink) גייסה 10.5 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון JVP. בסבב השתתפו גם משקיעים קודמים בחברה, כונטג' פוינט, ונצ'ר פרטנרס ופורמולה ונצ'רס. מג'ינק מפתחת ומשווקת טכנולוגיית דיו-דיגיטלי רפלקטיבית, הנחשבת לפריצת דרך עולמית בתחום התצוגה באור יום (outdoor display). הטכנולוגיה הרפלקטיבית מאפשרת לראשונה שימוש בתצוגה דיגיטלית מחוץ לבית, במשרד או מקומות סגורים ללא צורך באנרגיה בזמן הצגת המסר ובעלות נמוכה באופן משמעותי בהשוואה לטכנולוגיות תצוגה קיימות. הטכנולוגיה הייחודית פותחת פתח למגוון רחב מאוד של יישומים, דוגמת ריהוט דיגיטלי, שלטי חוצות דיגיטליים, חומרי בנייה ועוד. אראל מרגלית, שהוביל את ההשקעה מצד JVP, אמר בעקבות העסקה, כי "מג'ינק נמצאת בעמדה מצוינת להחדרת המהפכה הדיגיטלית לשוק הקיים של שילוט חוצות. הטכנולוגיה של מג'ינק מאפשרת הפיכה של כל שטח פרסום סטטי – למשטח דינמי, שיכול להימכר בצורות רבות ולאפשר החזר השקעה מהיר לחברות הפרסום. עם השלמת הסבב מצטרפת מג'ינק לרשימה ארוכה של חברות בתחום טכנולוגיה ומדיה בהן השקיעה JVP במהלך השנים האחרונות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה