מדד אמון הצרכנים בארה"ב עלה מעבר לצפי ל- 107.2 נק'

לרמתו הגבוה ביותר מאז חודש מאי בשנת 2002. הדעה הרווחת בקרב האנליסטים הייתה לעליה לרמה של 102 נקודות בחודש מרץ. המדד לחודש פברואר תוקן לרמות של 102.7 נקודות
יניב לפן |

מדד אמון הצרכנים לחודש מרץ פרסם מוקדם יותר היום בארה"ב. המדד הצביע על עליה חדה לרמות של 107.2 נקודות, והביא את המדד לרמתו הגבוה ביותר מאז חודש מאי בשנת 2002. המדד לחודש פברואר תוקן לרמות של 102.7 נקודות. הדעה הרווחת בקרב אנליסטים הייתה לעליה נמוכה יותר לרמות של 102 נקודות. טווח ההערכות נע בין ירידה לרמה של 99.8 נקודות לעליה לרמה של 105 נקודות.

מדד "המצב העכשוי" עלה לרמות של 133.3 מ-130.3, לרמה הגבוה ביותר מאז חודש אפריל האחרון. מדד ה-"טווח הקצר" עלה לרמות של 89.9 מ-84.2.

לדברי אנליסטים הרמות החזקות של "המצב העכשוי" מצביעות על הצמיחה הגדולה בה התאפיין המשק בתחילת שנת 2006. הרמות הנמוכות של ה-"טווח הקצר" מצביעות על תחושה של צינון מסוים בצמיחת המשק.

שיעור צרכנים שמאמינים כי יש מספיק מקומות עבודה עומד על 28.4% אל מול 27.4% בחודש פברואר. שיעור הצרכנים המאמינים כי "קשה" למצוא עבודה עומד על 20.7% אל מול 20.2% בחודש שעבר.

אחוז הצרכנים שמגדירים את מצב המשק כ-"טוב" עומד על 28.3% אל מול 26.4% בחודש פברואר. אחוז הצרכנים שמגדירים את מצב המשק כ-"רע" עומד על 15.4% אל מול 14.7% בחודש שעבר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה