תפרון רשמה גידול של 23% בהכנסות ברבעון הרביעי

לרמה של 55.1 מיליון דולר, ללא תוצאות AlbaHealth הסתכמו ההכנסות ב-46 מיליון דולר, "עם כניסתנו לשנת 2006 אנו מוצבים בעמדה מצויינת לצמוח כתוצאה מיישום האסטרטגיה שלנו", מסר מנכ"ל תפרון
יוני נאמן |

תפרון (סימול: TFR), יצרנית בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת ספורט, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2005 שהסתיימו ב- 31 בדצמבר 2005. מכירות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-55.1 מיליון דולר, גידול של 23.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על בסיס פרופורמה וללא תוצאות AlbaHealth והשפעות הנובעות ממכירתה על ידי תפרון, המכירות ברבעון הסתכמו ב-46 מיליון דולר המהווה גידול של 26.7% לעומת הרבעון הרביעי של 2004 .

שיעור הרווח הגולמי על בסיס פרופורמה ברבעון הסתכם ב-22.8% לעומת 2.7% ברבעון הרביעי של 2004 . הרווח התפעולי על בסיס פרופורמה ברבעון גדל ל-7.0 מיליון דולר (15.3% מההכנסות) לעומת הפסד תפעולי של 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווחיות נבע מהגידול בתרומה של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה ומהשיפור המתמשך ביעילות התפעולית של כל חטיבות החברה. אמצעי התייעלות אלו כללו בין היתר: שיפור ביעילות הייצור והמשך העברת פעילות התפירה לירדן שבה עלויות שכר נמוכות יותר.

על בסיס פרופורמה, הרווח הנקי הסתכם ב-4.1 מיליון דולר (או 0.21 דולר למניה בדילול מלא) המהווה 8.8% מהכנסות רבעון זה, בהשוואה להפסד נקי בסך של 4.5 מיליון דולר (או (0.26) דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה בשנת 2005 כולה הסתכמו ב-205.6 מיליון דולר המהווה גידול של 12.5% לעומת הכנסות של 182.8 מיליון דולר בשנת 2004. על בסיס פרופורמה, ההכנסות הסתכמו ב- 171.3 מיליון דולר המהווה גידול של 15.3% לעומת הכנסות על בסיס פרופורמה של כ- 148.6 מיליון דולר בשנת 2004. הגידול במכירות במהלך השנה נבע בעיקר מצמיחה משמעותית במכירות של הלבשת הספורט ובייחוד במכירות לנייק לקטגוריית ה- Nike Pro שלהם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.