מיקרוסופט העולמית העניקה פרסים על קמפיינים של LEAD
חברת פרסום LEAD, אשר הוקמה על ידי רמי יהודיחה מוסרת כי בימים אלה העניקה מיקרוסופט העולמית למיקרוסופט ישראל 3 פרסי Best Practice בגין קמפיינים עסקיים שיצרה עבורה.
פרס אחד הוענק על פרויקט שיווקי לעסקים קטנים-בינוניים בנושא הטמעת שרתי מיקרוסופט בחברתם, פרויקט שכלל 20 קמפיינים ממוקדים המשתנים בהתאם לשותפי ומשווקי מיקרוסופט השונים. הקמפיין כלל שימוש במגוון ערוצי מדיה, דיוור ישיר, אינטרנט וטלמרקטינג.
הפרס השני הוענק על הקריאטיב לתוכנית Microsoft business excellence למנכ"לי החברות שהן שותפות עסקיות של מיקרוסופט. הפרוייקט כלל קמפיין ממוקד שקרא למנהלים להשתתף בקורס ניהול עסקי.
פרס שלישי הוענק על קמפיין "שיווק בקליק", אשר בימים אלה שוקלת מיקרוסופט העולמית לאמצו בסניפים נוספים בעולם. הקמפיין פנה לעסקים קטנים ובינוניים, שהינם שותפים עסקיים של מיקרוסופט, וקרא להם להשתתף בקורס ייעודי בתחום השיווק.
רמי יהודיחה, בעלים ומנכ"ל LEAD אומר כי 3 הקמפיינים שיצר המשרד עבור מיקרוסופט ישראל הצליחו מעבר למצופה והביאו להשתתפותם של מאות מנהלים בקורס לעסקים קטנים ובינוניים ובקורס הניהול למנכ"לים.