טרנדום באזמטריקס רוכשת את אינטליסיק האמריקנית

היקף העסקה מוערך בכ-25 מיליון דולר על ידי מקורות בשוק. באזמטריקס עוסקת במדידת דיאלוגים של צרכנים הגולשים ומייצרים תכנים בבלוגים ברחבי רשת האינטרנט
חזי שטרנליכט |

חברת טרנדום BuzzMetrics הודיעה היום על רכישת חברת Intelliseek האמריקנית העוסקת במעקב וניתוח של מדיה מקוונת הנוצרת על ידי הצרכן. שתי החברות מעניקות שירותים לחברות גדולות למדידת דיאלוגים בין צרכנים בבלוגים וקהילות אלקטרוניות ברשת האינטרנט. היקף העסקה מוערך על פי מקורות בשוק ב-25 מיליון דולר.

מטה החברה המאוחדת יהיה בניו-יורק והיא תאחד בתוכה את הטכנולוגיות המתקדמות שפותחו במהלך 9 השנים האחרונות בחברת Intelliseek, עם הניסיון בתחום המחקר, שירות הלקוחות וטכנולוגיות הניתוח של טרנדום BuzzMetrics מוצרי החברה החדשה יושקו תחת השם Nielsen BuzzMetrics.

טרנדום BuzzMetrics,תעסוק בתחום מדידה וניתוח של שיווק מפה לאוזן באינטרנט (CGM Consumer Generated Media). משמעותה היא מדיה הנוצרת על ידי הצרכן והמתארת מגוון רחב של מקורות מידע מקוונים שמשפיעים על הצרכנים והופכים למידע עסקי בעל משמעות. מקורות אלו כוללים בלוגים, קהילות אלקטרוניות, לוחות מודעות, אתרים שמספקים משוב לחברות. מחקרים שנעשו בתחום, מדווחים שכמעט מחצית ממשתמשי האינטרנט הבוגרים משתמשים ברשת על מנת לפרסם את מחשבותיהם, להגיב לאחרים, לפרסם תמונות ולהחליף קבצים.

החברה המאוחדת תמשיך לקדם את פורטל ה Blogpulse.com שלה, אחד מפורטלי הבלוגים המובילים ברשת. Blogpulse.com מנתח כיום יותר מ-20 מליון בלוגים כל יום, ומוסיף 50,000 בלוגים חדשים לאינדקס שלו בכל יום.

יצחק פישר, יו"ר הדירקטוריון חברת BuzzMetrics שימשיך בתפקידו בחברה החדשה, אומר "השילוב בין 3 החברות יוצר ארגון בפריסה עולמית עם למעלה מ-100 חברות מתוך הפורצ'ן 1000 ולמעלה מ-100 עובדים בניו-יורק, סינסנטי, פיטסבורג וישראל. המותג Nielsen BuzzMetrics יציב סטנדרט חדש של מנופים אסטרטגיים למנהלים בחברות ויעזור להבין טוב יותר את הבאז וההשפעות מפה לאוזן סביב המותגים שלהם ולהתחרות בצורה טובה יותר בשוק התחרותי של היום".

אורי לוי, נשיא ומנכ"ל טרנדום BuzzMetrics ישראל אשר ינהל את הסניף המקומי של החברה המאוחדת אומר "ניסיוננו מראה שמשווקים משתמשים במוצרים שלנו על מנת לקבל החלטות עסקיות בצורה מושכלת יותר. הנתונים אותם מוצרי החברה מספקים משפיעים לבסוף על רווחיות החברות, המשתמשות בהם למגוון שלם של החלטות החל בהחלטות שיווקיות וכלה בטיפול במשברים. עסקה זו תאפשר לנו לגדול ולהתרחב תוך כדי ניצול המומחיות והניסיון של השותפים שלנו ובעזרת המותג נילסן שהינו מוכר ובעל מוניטין בארה"ב".

עיסקה זו הנה העסקה השלישית בסדרה של השקעות במחקר מפה לאוזן אשר בוצעו בתמיכתה של חברת VNU. במהלך פברואר 2005 הודיעה VNU על השקעה בחברת טרנדום ישראל, מובילה עולמית בתחום של טכנולוגיות ניתוח מדיה מקוונת. בספטמבר 2005, טרנדום רכשה את חברת BuzzMetrics האמריקאית, והחברה המאוחדת אימצה את השם BuzzMetrics.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה