לילית קוסמטיקה תפרסם בכ-2.6 מיליון דולר ב-2006

יבואנית מותגי הקוסמטיקה: שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, קרולינה הררה, קנזו ואחרים מתכננת להגדיל את עוגת הפרסום בין 15% ל-20% ביחס לשנה שעברה. התיק עבר ליורו תל אביב
שרות Bizportal |

חברת לילית קוסמטיקה המשווקת בארץ מותגי הקוסמטיקה כמו: שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, קרולינה הררה, קנזו, מייק-אפ פור אוור ואחרים, עומדת להגדיל את תקציב הפרסום שלה לסך של כ-12 מיליון שקל ב-2006 (כ-2.6 מיליון דולר), כך נמסר מהחברה היום.

תקציב הפרסום של לילית קוסמטיקה יטופל החל מהשבוע על-ידי משרד הפרסום יורו תל-אביב. בחברה מוסרים כי בשנת 2005 פרסמה לילית בהיקף של כ-10 מיליון שקל וב-2006 צפוי תקציב הפרסום לצמוח בכ-15%-20%. החברה מפרסמת בטלוויזיה, בעיתונות היומית ובמגזינים.

לדברי רפי צרפתי, יו"ר יורו תל-אביב, המשרד צבר בשנים האחרונות ניסיון רב בתחום מוצרי טיפוח לנשים, בין היתר, בזכות הטיפול במותג קרמה אותה הוא מלווה מיומו הראשון. צרפתי: "אנו מכירים היטב את קהל הנשים בישראל, את סדרי העדיפויות של הנשים ואת צורכיהן ואני מאמין, כי הידע הרב שצברנו בשנים האחרונות יהווה ערך מוסף עבור מגוון המותגים של לילית קוסמטיקה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה