טופס 126 - דיווח על הכנסות שנתיות של עובדים
ביום 25.12.2005 פרסם המוסד לביטוח לאומי הודעה, בעניין דיווח על הכנסות שנתיות של עובדים בטופס 126. להלן נוסח ההודעה.
על פי הנחיית נציבות מס ההכנסה והביטוח הלאומי, יש לדווח בטופס 126 על הכנסתו של כל עובד בנפרד.
אין לערוך גילומים קיבוציים ללא שמות העובדים וללא ייחוס התשלומים לעובדים שקיבלו אותם. גילומים קיבוציים עשויים לפגוע בזכויות עובדים בעת זכאות לגימלאות.
נושא זה ייבדק על ידי המוסד לביטוח לאומי בביקורת ניכויים.