תזוזות בביצה: תקציב נטוויז'ן עבר לגיתם BBDO
מהלך מעניין מתרחש היום בביצת הפרסום המקומית. נטוויז'ן 017 חברת האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום גיתם BBDO. היקף התקציב השנתי מוערך בכ-2.5 מיליון דולר. עד כה טופל התקציב על ידי מקאן אריקסון. מה מעניין במהלך? ובכן, ההערכות הן כי זה היה עניין של זמן עד שנטוויז'ן תעדיף במשרד הפרסום שראשיו - מושיק תאומים ומודי כידון, ידועים גם כמקורבים של בעלי קונצרן אי.די.בי, נוחי דנקנר. מנטוויז'ן נמסר כי גיתם יחלוש על כל המותגים הנמצאים תחת נטוויז'ן, לרבות 017, נענע, נענעשופס ונטוויז'ן ביזנס. לדברי אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן, "התחרות בשוק התקשורת השנה מורכבת יותר ומציבה אתגרים חדשים ומעניינים שמצריכים אסטרטגיית שיווק ופרסום חדשה ויצירתית. בחרנו למשימה את משרד הפרסום גיתם, אחד המשרדים המובילים בשוק, ואנו בטוחים כי הוא יהווה גורם חשוב בהשגת היעדים והאתגרים העומדים בפנינו. לדברי, מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם, "אנו שמחים על הזכייה בתקציב חברת נטוויז'ן. גיתם נערכה בחודשים האחרונים לקבלת תקציב מתחום התקשורת וגייסה אנשים בכירים מהתחום לצורך התמודדות עם המשימה. אין לי ספק כי הערכות זו תוכיח את עצמה בעבודתנו המשותפת עם נטוויז'ן. אנו גאים להצטרף למערך השיווק של אחת מחברות התקשורת המובילות בישראל".