נענע יטמיע את מנוע חיפוש המוצרים של פרייסר באתר

נענע השייך לנטוויז'ן ששילב תחת המותג שלו את נטאקשן לאחרונה יציע במקביל את מערכת השוואת המוצרים שתשולב באופן אינטגרטיבי בפורטל
שרות Bizportal |

אתר נענע מקבוצת נטוויז'ן יטמיע את מנוע החיפוש והשוואת המוצרים המתקדם של פרייסר, המאפשר השוואה דינאמית ועדכנית של מכירות פומביות באתרי הסחר. המערכת תשולב באופן אינטגרטיבי בנענע, ובכך תשלים את חוויית הקנייה והצרכנות הנבונה שמובילה נענע בישראל.

מדובר במהלך מעניין, שכן לאחרונה שילבה נענע את אתר נטאקשן תחת המותג שלה, ומדובר במנוע חיפוש מוצרים שיוכל לכאורה לשלוח את הקונים הפוטנציאלים לאתרים וחנויות מקוונות אחרים.

מערכת פרייסר הינה מערכת חדשה וייחודית להצגת מכירות פומביות הנערכות באתרי הסחר הנהנים משירותיה. לראשונה ייהנו גולשי נענע מקבלת מידע בזמן אמת על מכירות פומביות באתרים השונים וישלטו באופן מדויק ומבוקר על קבלת החלטות צרכניות. בנוסף לראשונה בנענע יוכלו הגולשים להשוות בין מוצרים חדשים למוצרים מיד שנייה.

יעל זכריה, מנכ"ל נענע, מסרה כי עם הטמעת מערכת השוואת המחירים של פרייסר מאפשרת היום נענע לגולשיה ליהנות מעולם קניות וצרכנות עשיר ומקיף. "לראשונה בארץ, יכולים הגולשים לבצע בצורה מושכלת וחסכונית את כל קניותיהם ברשת בפורטל אחד. השילוב בין אתר נענע שופס, המציע סל מגוון של מוצרים אטרקטיביים, כתבות צרכנות מקיפות ולראשונה בארץ גם הצגת מוצרים בכתבות וידיאו, לפרייסר המציע השוואת מחירים בזמן אמת, מאפשרים לנענע לספק לגולשיה את חוויית הקנייה האולטימטיבית במקום אחד".

לדברי דן גלנט מנכ"ל חברת פרייסר: "מדובר במהלך אסטרטגי חשוב להרחבת פעילות התוכן ולהרחבת בסיס המשתמשים הקבועים במערכת של אתר פרייסר. פרייסר ממשיכה ליזום ולפתח את הכלים והתכנים הצרכניים הטובים ביותר שקיימים בשוק, הכוללים תוכן, מדדים וכלים להשוואה, זמינות ונגישות לתכנים ממכשירים ניידים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה