טופ אימג' ממשיכה להציג שיפור: גידול של 57% במכירות

נרשם ברבעון החולף, זאת בזכות גידול בשורת המכירות של החטיבה היפנית של החברה, בשורת הרווח רשמה החברה גידול לרמה של 101 אלף דולר, זאת לעומת 35 אלף ברבעון המקביל אשתקד
יוני נאמן |

חברת טופ אימג', המתמחה בפיתוח טכנולוגיה המאפשרת סריקת מסמכים שמולאו בכתב יד ועיבודם לבסיסי נתונים ממחושבים, פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2005.

בשורת המכירות הציגה החברה גידול של 57% מרמה של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, לרמת שיא עבור החברה בגובה של 4.11 מיליון דולר. בהשוואה לרבעון הקודם, בו רשמה מכירות של 4.04 מיליון דולר, מדובר בעליה של 2%. לדברי סמנכ"ל טופ אימג', הגידול במכירות נרשם בעיקר בזכות שיפור במכירות של החטיבה היפנית של החברה.

בשורת הרווח רשמה החברה גידול לרמה של 101 אלף דולר, זאת לעומת 35 אלף ברבעון המקביל אשתקד ו-56 אלף ברבעון השני של 2005. מבחינת הרווח למניה, מדובר ב-1.2 סנט למניה, זאת לעומת 0.6 סנט ברבעון המקביל אשתקד ו-0.7 ברבעון השני של 2005.

ההכנסות לרבעון השני של 2005 עמדו על 4.04 מיליון דולר, עלייה של 66% מ-2.44 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה, ועלייה של 2% מ-3.95 מיליון דולר מהרבעון הראשון של שנת 2005.

הרווח הנקי עמד על 56.7 אלף דולר יותר מכפול ביחס לרבעון השני של שנת 2004 אז עמד הרווח הנקי על 21.8 אלף דולר בלבד. ביחס לרבעון הראשון של שנת 2005 רשמה החברה עלייה משמעותי מאחר וברבעון זה דיווחה על הפסד נקי של 77 אלף דולר.

הרווח הנקי למנייה עמד על 0.7 סנט למנייה, עלייה נאה ביחס לרווח של 0.4 סנט למנייה ברבעון המקביל בשנה שעברה והפסד של 8.6 סנט למנייה ברבעון הראשון של שנת 2005.

את העליות בהכנסות זוקפת החברה ללגידול בהכנסות מחברות הבת היפניות, לפעילות הגדלה באוסטרליה ובצרפת, והצלחה גדולה במכירות הסניף הגרמני

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה