לא רק ביגר: גם אונגר ראה רווחים מקריסת קלאב מרקט

שרת הרבוע הכחול הצליחה למנף את קריסתה של רשת קלאב מרקט לטובתה ברבעון השלישי. ההכנסות גדלו ב-8.3% מאז תחילת השנה, וברבעון השלישי רשמו זינוק חד יותר של 14.5%
דרור איטח |

רשת הרבוע הכחול פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2005. בדומה לשופרסל, גם ברשת הרבוע הכחול ניכרת השפעתה של קריסת רשת קלאב מרקט על תוצאות החברה.

ההכנסות בתשעה החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-4.32 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של 3.98 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-8.3%. ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.58 מיליארד שקל, עליה של 14.5% לעומת הרבעון המקביל בו הסתכמו ההכנסות בכ-1.38 מיליארד שקל. ההכנסות ברבעון השלישי כוללות איחוד מכירות "כפר השעשועים" בסך 58.5 מיליון שקל.

בשורה התחתונה הציגה החברה עליה של 19.6% בתשעת החודשים הראשונים. הרווח הנקי הסתכם ב-63.2 מיליון שקל, בהשוואה ל-52.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2005 הסתכם ב-17.7 מיליון שקל, ירידה של 6.3% בהשוואה לרבעון המקביל בו הסתכם הרווח הנקי ב-18.9 מיליון שקל.

הרווח הגולמי בתקופה של 2005 הסתכם ב-1.11 מיליארד שקל, המהווה 25.8% מההכנסות בהשוואה לרווח גולמי של כ-1.04 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2004, המייצג כ 26.2% מההכנסות. בחברה הסבירו כי הירידה בשיעור הרווח הגולמי משקפת את השפעת הגידול בהנחות וכן במימוש תווי שי במהלך תקופת החגים, גידול במספר חנויות הדיסקאונט מסך חנויות הרשת עקב תהליך איחוד המותגים במסגרתו החברה הסבה סניפים לחנויות זולות יותר והשפעת התחרות.

הרווח הגולמי הרבעוני גדל ב-13.4% והסתכם ב-402 מיליון שקל, המהווה 25.4% מההכנסות בהשוואה לרווח גולמי של כ-354.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, המייצג כ-25.6% מההכנסות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה