נתח השוק של שופרסל בבשר טרי צפוי לגדול ב-30%
תנובה נכנסת בפריסת מוצרי "אדום אדום" ברשת שופרסל בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. היא חוזה כי רשת הקמעונאות תמכור כ-1,600 טון של בשר טרי בעקבות המהלך
"תשלובת בקר תנובה" הודיעה הבוקר כי פתחה בפריסת מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום" ברשת שופרסל. תנובה תשקיע סך של כ-10 מיליון שקל במהלך המדובר. החברה מרחיבה את פריסת מוצרי "אדום אדום" ברשתות השיווק על פי תוכניותיה הנגזרות מהשקת המפעל והגדלה הדרגתית של כושר הייצור ומאסטרטגיית כתם הדיו.
החברה צופה כי בעקבות כניסתה לרשת שופרסל יחול גידול כולל של כ-1,600 טון במכירות החברה בשנה הקרובה, ויורחב סך צריכת הבשר הטרי ברשת שופרסל בעשרות אחוזים אשר יגדילו את נתח השוק של שופרסל בשוק הבשר הטרי בישראל ב-30%.
כנקודת המכירה הראשונה של מוצרי "אדום אדום" ברשת שופרסל נבחרה קוסמוס אשקלון. החברה צופה הרחבת אחיזתה ברשת שופרסל לכ-100 סניפים ברחבי הארץ.