לובה חוגגת: הרווח התפעולי של שופרסל גדל ב-142%

ברבעון השלישי והסתכם ב-41 מיליון שקל. הרווח זינק בשיעור חד ל-15 מיליון שקל. הרשת רשמה גידול בהכנסות של 11.6%, הן הסתכמו ב-1.77 מיליארד שקל
חזי שטרנליכט |

שיפור בתוצאות רשת המזון שופרסל. הרשת מדווחת על גידול של 142% ברווח התפעולי ברבעון השלישי ל-41 מיליון שקל בהשוואה ל-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרשת רשמה גידול בהכנסות של 11.6%, הן הסתכמו ב-1.77 מיליארד שקל. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-15 מיליון שקל, זינוק חד בהשוואה ל-4 מיליוני שקל ברבעון המקביל אשתקד. "החברה ממשיכה ביישום התהליך האסטרטגי שמטרתו להביא לשיפור בריווחיות בעקבות גידול במכירות, שיפור בסך הרווח הגולמי והקטנת שיעור ההוצאות מסך המכירות. בשלב זה הוסבה רשת שופרסל דיל וכוללת 25 חנויות. אנו נמצאים בתהליך של הסבת חנויות ברשת שופרסל ביג ותחילת תהליך הסבת חנויות לרשת שופרסל שלי", כך אומרים הבוקר אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל החברה. המכירות למ"ר בחנויות החברה ברבעון השלישי היו 4,810 שקך, גידול של 10.8% בהשוואה ל-4,340 שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי בתקופה של תשעת החודשים הראשונים הסתכם ל- 108 מיליון שקל, גידול של 49.2% בהשוואה לרווח תפעולי בסך 73 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי בתקופה היה 2.2% לעומת 1.6% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים הסתכם ל-48 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי בסך 11 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. המכירות למ"ר בחנויות החברה בתקופה היו 13,457 ש"ח, גידול של 5.6% בהשוואה ל-12,749 ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה