מוישה מי? סלקום תציע שירות לעיוות הקול בשיחות

ענקית הסלולר מנתניה תשווק שירות ללקוחות שיאפשר להם לעוות את קולם לצורה לא מזוהה במהלך השיחה, במקרה ש"תרצו לעבוד על חברים, הורים, אחיות או בני דודים", נמסר מהחברה
שירות Bizportal |

בסלקום מודיעים היום על שיווק שירות ללקוחות שיאפשר להם לעוות את קולם לצורה לא מזוהה במהלך השיחה. "אם תרצו לעבוד על חברים, הורים, אחיות או בני דודים, תוכלו מעתה להשתמש בשירות העיוות הקולי של סלקום. כדי להפעיל את השירות יש להתקשר כוכבית 25 ואת מספר המנוי אותו רוצים לשגע", נמסר בהודעת החברה.

השירות המדובר עובד כך: כאשר המנוי עונה, קיימות מספר אפשרויות ללחיצה על המקשים על מנת לשנות את הקול: כדי להפוך את הקול לדק יותר - יש להקיש סולמית, כדי להפוך את הקול לעבה - יש להקיש כוכבית, כדי להפוך את הקול למתכתי - יש להקיש 2 וכדי לחזור לקול הטבעי - יש להקיש 0. במידה ולא הקשת על אחד מלחצנים אלו, קולך לא ישתנה.

בסלקום "הגדילו ראש" והוסיפו כי בכדי למנוע זיהוי המספר של המתקשר, המנוי יראה על הצג את המספר 052-9992525 - המספר המזוהה לכל שיחה העוברת בשירות זה. השירות זמין באופן מיידי לכל לקוחות סלקום בעלות של שיחה רגילה.

דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, אמר כי "סלקום ערה לעובדה שהמכשיר הסלולרי הפך להרבה יותר מאשר כלי תקשורת בלבד. כדי לשפר את חוויית המשתמש, דואגת החברה להוסיף שירותים נוספים, כמו שירותי סלקום ווליום למוסיקה, i-mode לגלישה לאתרי אינטרנט ועוד".

נראה ששוק השיחות המעוותות הפך ללהיט, משום שבמהלך שנקטה היום מצטרפת סלקום לשוק שהחלה אותו פלאפון עם מותג ה"אסקייפ" שלה. נזכיר כי בעבר הלא רחוק דיווחה החברה על 4.5 מיליוני שיחות שעברו בשירות המדובר מאז החל באפריל השנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד