ועד עובדי לאומי יוצא בקמפיין בתקשורת למען זכויותיו

הועד מסר כי במסגרת הקמפיין יפורסמו כבר מחר מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט. "אנו לא מתנגדים להפרטה אלא דורשים שהזכויות של העובדים יישמרו", מסרו בועד
חזי שטרנליכט |

ועד עובדי בנק לאומי, בראשותו של לואי רוט, מודיע היום כי הוא פותח באמצעות חברת הייעוץ האסטרטגי ספין - מעצבי דעת קהל בקמפיין פרסומי ותקשורתי, בקריאה לשמור על זכויות העובדים במהלך מכירת גרעין השליטה בבנק.

הועד מסר כי במסגרת הקמפיין יפורסמו כבר מחר מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט והקמפיין יכלול גם מרכיבים נוספים. לשון המודעה הראשונה, שתפורסם מחר - "כמוך כמונו", נועדה להמחיש לציבור הרחב, כי העובדים נאבקים על עיגון זכויותיהם הבסיסיות ביותר - זכויות המגיעות לכל עובד.

בעלי ספין, יובל פורת וזיו ברנע, טוענים בהודעתם כי המודעה נועדה גם להתמודד עם החיבור המוטעה בדעת הקהל בין הבנקים לבין עובדיהם: "הבנקים אמנם מרוויחים מיליארדים, אבל אלפי עובדיהם הם שכירים, העובדים קשה לפרנסתם וראויים להגנה, כמו כל עובד אחר. העובדים מצפים, כי במהלך ההפרטה, שבו תתבצע חלוקת שלל של מיליארדים בין בעלי ההון, ישאירו להם את כבשת הרש שלהם".

"הוועד הארצי של עובדי בנק לאומי אינו מתנגד להפרטת הבנק, ואף שיתף בעבר פעולה עם האוצר והנהלת הבנק בעניין זה. אולם, העובדים דורשים, כמקובל בעולם, שזכויותיהם הקיימות יישמרו עם כניסה של משקיע לבנק. כמו כן, הם דורשים לקיים את התחייבותו האוצר בעבר להעניק להם אופציות, כביטוי לתרומת העובדים לרווחיות הבנק - התחייבות שהחשב הכללי ירון זליכה מתעקש להפר", לשון הודעת ועד העובדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה