רבעון מר ל-Hershey: גידול במכירות וירידה ברווחים
Hershey, יצרנית הממתקים הגדולה בארה"ב פרסמה מוקדם יותר את דו"חותיה הרבעוניים ובכך הצטרפה לרשימה ארוכה של חברות ענק שפרסמו השבוע את דו"חותיהם. החברה דיווחה על ירידה של 30% ברווחים למרות העליות במכירות בגלל הוצאות חד פעמיות. החברה דיווחה על רווח נקי של 119.5 מיליון דולר או 48 סנט למנייה ברבעון השלישי של שנת 2005 אל מול רווח של 166.2 מיליון דולר או 66 סנט למנייה באותה תקופה בשנה שעברה. בניכוי הוצאות חד פעמיות עמד רווח החברה על 185.3 מיליון דולר או 75 סנט למנייה. ההוצאות החד פעמיות הגבוהות של הרבעון נבעו מסגירת מפעל ייצור בפורטו ריקו וגיבוש המפעלים הקנדים. המכירות עמדו על 1.37 מיליארד דולר, עלייה של 9.1% מאותה תקופה בשנה שעברה. לדברי הנהלת החברה העליות במכירות נבעו בעיקר מעלייה במכירות של מוצרי הליבה של החברה. מאז הקיץ האחרון רכשה Hershey ארבעה חברות. ביולי האחרון הודיעה החברה על תוכנית קיצוצים רב שנתית של 150 מיליון דולר. בנוגע לרבעון הרביעי של השנה אמרו בהנהלה כי הם צופים רבעון רביעי חזק והעלו את תחזיות הצמיחה מ-9% ל-11% ברווחים ומ-3% ל-4% במכירות.