Trendum הישראלית רכשה את BuzzMetrics האמריקנית
חברת Trendum הישראלית, ממציאה של טכנולוגיות חדשניות לחיפוש וניתוח של מדיה דיגיטלית, הודיעה היום כי רכשה את חברת BuzzMetrics האמריקנית. חברת BuzzMetrics מובילה את תחום מחקר השמועות ומידע העוברים מפה לאוזן באינטרנט. הרכישה מגיעה על רקע תוכנית החברה ליצור סטנדרט גלובלי למדידה וניתוח של מגמות שוק והלכי רוח של צרכנים. החברה החדשה תנהל את עסקיה תחת השם BuzzMetrics ותהנה מהגיבוי האסטרטגי של VNU, הבעלים של חברת ACNielsen חברת המחקר הגדולה ביותר בעולם. חברת VNU תהיה בעלת מניות מיעוט בחברה החדשה. חברת BuzzMetrics החדשה תעשה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של Trendum, תוך מינוף יכולות המכירה, השיווק והמחקר הגלובליות של VNU. העלייה המהירה של תכנים צרכניים ושיווקיים באינטרנט, הנפוצים בעיקר בצורה של בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ואתרים למשוב על מוצרים, תאפשר לחברת BuzzMetrics החדשה להחדיר שירותי מחקר מתוחכמים, אשר יסייעו למשווקים להבין ולפעול בהתאם להלך הרוח הצרכני המשפיע על המותגים שלהם. חוג הלקוחות של החברה כולל כיום יותר מ-75 חברות הנכללות ברשימת פורצ'ן 1000. יצחק פישר, יו"ר Trendum, אמר היום "אנו נלהבים מהמיזוג בין Trendum ו-BuzzMetrics, שתיים מבין חברות המחקר החדשניות ביותר בעולם, וכן מהתמיכה האסטרטגית של VNU. זוהי התפתחות חיובית שתועיל ללקוחות ותסייע בקידומה של תעשייה חשובה הנמצאת כיום בחיתוליה". ג'ונתן קרסון, נשיא ומנכ"ל BuzzMetrics אמר מוקדם יותר "בעזרת איחוד זה, הופכת BuzzMetrics החדשה לחברת מחקר חזקה ומרגשת עוד יותר. החברה תהנה מהנכסים של שילוש יוצא מן הכלל, הכולל את מובילות השוק ושירות הלקוחות של BuzzMetrics, הטכנולוגיות המהפכניות של Trendum לניתוח מדיה דיגיטלית, והגיבוי האסטרטגי של VNU".