מש' התיירות: קמפיין עם סוכן הנסיעות הגדול באינטרנט
משרד התיירות סיכם עם סוכן הנסיעות הגדול בעולם בתחום האינטרנט (EXPIDIA) - על קמפיין אינטרנטי משותף - לעידוד התיירות לישראל, באמצעות מכירה ושיווק של חבילות תיור לארץ.
מהמשרד נמסר, כי מטרת הקמפיין, שיימשך כארבעה חודשים, הינה לעודד סוכנים וסיטונאים מרחבי העולם לשווק חבילות תיור לישראל ולחשוף את המוצר התיירותי הישראלי לקהל הרחב. מטרה נוספת היא למכור חבילות תיור אטרקטיביות לישראל, שכוללות טיסות מצפון אמריקה, דרך אירופה לישראל - כדי להוריד את מחיר החבילה וזאת בשל המונופול הקיים בתחום התעופה בין צפון אמריקה לישראל.
הקומישינר של משרד התיירות בארה"ב, אריה זומר, מוסר כי לאתר של חברת EXPIDIA נחשפים עשרות מיליוני בני אדם ברחבי תבל וכי לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת הענק - חשיבות רבה בקידום התיירות לארץ. מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, מציין כי "השנה לראשונה משקיע משרד התיירות כמיליון דולר בשיווק ומכירות באינטרנט". לדבריו, "מערך השיווק עובר מהפיכה לתחום השיווק והמכירות".