יצרנית מוצרי האריזה ברם בדרך לבורסה: תגייס 32 מ'

הגישה תשקיף לרשות לניירות ערך, למטרת הנפקה ציבורית שמתכננת בזמן הקרוב, בהובלת אי.ביי.אי ואייפקס חיתום. ברם חתמה את 2004 עם מכירות של 33.2 מ' ש'
שרון שפורר |

חברת ברם, הפעילה באמצעות חברות בנות בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי פלסטיק הודיעה, כי הגישה תשקיף לרשות לניירות ערך, למטרת הנפקה ציבורית שהחברה מתכננת בזמן הקרוב. הרכב ההנפקה יכלול מניות ואג"ח בהיקף כספי של כ- 32 מיליון שקל. את ההנפקה יובילו אי.ביי.אי ואייפקס חיתום.

ברם עוסקת בתחום פתרונות האריזה לתעשיית המזון החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון של מוצרי אריזה מפלסטיק וכלים חד פעמיים. האריזות מיועדות למפעלי גבינות, סלטים, בשר, מסעדות ושירותי Take Away. המוצרים מיוצרים בטכניקה של הזרקה. יצור מוצרי האריזה נעשה במפעל החברה באזור התעשייה בשדרות. בתחום פתרונות האריזה פועלת החברה למיתוג הלקוח, ייצור אריזות איכותיות יותר והתאמת האריזות לצורכי הלקוחות המשתנים. בין לקוחות החברה בתחום זה: קוקה קולה, מחלבות גד ועוד.

הכנסות החברה בתחום האריזות לתעשיית המזון הסתכמו במחצית הראשונה ב-2005 לכ-16.1 מיליון שקל, גידול של כ-47% בהשוואה לתקופה מקבילה.

בתחום המוצרים הייחודיים לבית החברה מפתחת, מייצרת, משווקת ומוכרת מוצרי פלסטיק בעיצובים ייחודיים. רוב מוצרי החברה מוגנים על ידי פטנטים או על ידי Desing Pending. המוצרים מיועדים בעיקר לייצוא לרשתות קמעונאיות בכ-20 מדינות שונות, כגון: TARGET ,BLOCKKER ,CARREFOUR ו-AUCHAN.

הכנסות החברה בתחום המוצרים הייחודיים לבית הסתכמו במחצית הראשונה של 2005 בכ-8.9 מיליון שקל - גידול של כ-51% בהשוואה למחצית הראשונה ב-2004.

הונה העצמי של החברה ערב ההנפקה מסתכם בכ-11.8 מיליון שקל. מכירות החברה בשנת 2004 הסתכמו לסך של כ-33.2 מיליון שקל, הרווח הגולמי בשנת 2004 הסתכם בכ-8.3 מיליון שקל והרווח הנקי בשנת 2004 הסתכם לסך של כ-2.6 מיליון שקל.

מכירות החברה במחצית הראשונה ב-2005 הסתכמו לסך של כ-25 מיליון שקל, הרווח הגולמי במחצית הראשונה 2005 הסתכם לסך של כ-8.2 מיליון שקל והרווח הנקי במחצית הראשונה של 2005 הסתכם לסך של 3.5 מיליון שקל.

מנכ"ל ברם, אלי ברמלי, אמר, כי חברת ברם ממשיכה באסטרטגיה שהציבה לעצמה בפיתוח מוצרים חדשים והגדלת כושר הייצור. "אנו מרחיבים את סל המוצרים, משקיעים מאמץ במערך שיווק עולמי, ומבססים את מעמדה של החברה כספק ברשתות השיווק הבינלאומיות. במקביל לצמיחה בתחום המוצרים הייחודיים לבית, תחום אותו אנו מזהים כמנוע הצמיחה של החברה ונמשיך ונשקיע גם בתחום האריזות לתעשיית המזון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה