לובה איז בק אין טאון: שופרסל משיבה את הקופאית
דמות הקופאית המפורסמת מהסדרה ארץ נהדרת ששימשה את שופרסל בקמפיינים תחזור לככב בעונת החגים. שופרסל פותחת בקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליוני שקלים
שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי נוסף בכיכובה של לובה לפרסום הרשת. היום מודיעה הרשת כי לקראת החגים היא מחזירה את הקופאית המפורסמת מארץ נהדרת שבה השתמשה בעבר. הקמפיין יושק תחת הסיסמא: "שנה עשר - חגיגת מוצרים ב-10 שקלים".
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, עולה היום, יום שלישי, בערוצים 2, 10 ו-24, עיתונות ורדיו, בתקציב מדווח של כ-3 מיליון שקל. רשת שופרסל משרה כי היא שמה לה למטרה להקצות את כל המשאבים הדרושים על מנת לספק לצרכן את ההצעה האטרקטיבית ביותר.