לובה איז בק אין טאון: שופרסל משיבה את הקופאית

דמות הקופאית המפורסמת מהסדרה ארץ נהדרת ששימשה את שופרסל בקמפיינים תחזור לככב בעונת החגים. שופרסל פותחת בקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליוני שקלים
חזי שטרנליכט |

שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי נוסף בכיכובה של לובה לפרסום הרשת. היום מודיעה הרשת כי לקראת החגים היא מחזירה את הקופאית המפורסמת מארץ נהדרת שבה השתמשה בעבר. הקמפיין יושק תחת הסיסמא: "שנה עשר - חגיגת מוצרים ב-10 שקלים".

הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, עולה היום, יום שלישי, בערוצים 2, 10 ו-24, עיתונות ורדיו, בתקציב מדווח של כ-3 מיליון שקל. רשת שופרסל משרה כי היא שמה לה למטרה להקצות את כל המשאבים הדרושים על מנת לספק לצרכן את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה