קינג מדווחת: עליה של 125% ברווח הנקי ברבעון

הכנסותיה של החברה ברבעון השני עלו ב-10.2% ל-11.9 מיליון שקל, ההכנסות בחצי הראשון של השנה הסתכמו ב-24.1 מיליון שקל. בנוסף הודיעה החברה על חלוקת דיווידנד בסך 650 אלף שקל
יוני נאמן |

חברת קינג, המייצרת ומשווקת מיסבי החלקה לשוק המשני של תעשיית הרכב, פירסמה היום את דו"חות הרבעון השני. החברה רשמה ברבעון השני של שנת 2005 רווח נקי של כ-900 אלף שקל, עליה חדה של 125% לעומת רווח של כ-400 אלף שקל שהוצג ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות קינג ברבעון השני הסתכמו ב-11.9 מיליון שקל, עליה של כ-10.2% לעומת ההכנסות ברבעון השני אשתקד שהסתכמו ב-10.8 מיליון שקל.

גם ברווח הגולמי והתפעולי של החברה נירשם שיפור, הרווח הגולמי הסתכם ב-5.9 מיליון שקל והרווח התפעולי ב-2 מיליון שקל.

בסיכום המחצית הראשונה של שנת 2005 מציגה קינג רווח נקי של 1.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי בסך של כ-600 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד – עליה של 150%. העליה החדה ברווח הנקי נרשמה למרות שהחברה החלה לבצע הפרשות לתשלומי מיסים.

הכנסות קינג בחצי הראשון של השנה הסתכמו ב-24.1 מיליון שקל, לעומת כ-21.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2004. הרווח התפעולי של החברה הוכפל במחצית הראשונה של השנה ל-3.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-1.7 מיליון שקל אשתקד.

תזרים המזומנים של קינג מפעילות שוטפת הסתכם במחצית הראשונה של 2005 בכ-2.9 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה עמד בסיומה של המחצית הראשונה על כ-15.3 מיליון שקל והיווה כ-35% ממאזן החברה. במקביל, הודיעה קינג על חלוקת דיווידנד בסך 650 אלף שקל, המייצג דיווידנד בסך 36 אגורות למניה. מחיר מניות החברה היום עמד לפני פתיחת המסחר על 1,045 אגורות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.