אינטרנט זהב רכשה 50% מאתר הילדים TIPO

רכשה 50% מחברת הייפ אקטיב מדיה - הבעלים ומפעילת האתר, שהינו אחד הגדולים בארץ לפלח שוק זה. מנכ"ל אינטרנט זהב, הולצמן שנכנס לתפקיד היו"ר: "אנו מאמינים שנוכל להגדיל הכנסות שני הארגונים בצורה משמעותית"
שרון שפורר |

אינטרנט זהב מדווחת הבוקר (שלישי), כי חברת הבת שלה גולדמיינד רכשה 50% ממניות חברת הייפ אקטיב מדיה (Hype) ו-50.1% מזכויות הניהול בחברה, שהינה הבעלים והמפעילה של אתר הילדים TIPO, מהאתרים הגדולים בישראל לפלח שוק זה.

פורטל הילדים TIPO הוקם ב-2003 ובחודש יולי החולף השיג 30 מיליון צפיות באתר - השיעור הגבוה ביותר של צפיות ילדים בגילאי 8-15 ו-550 אלף כניסות של משתמשים (יוניק יוזרס). מייסדיו של האתר ימשיכו להחזיק במניות הנותרות ולקחת חלק פעיל בתפעולו של האתר.

לתפקיד היו"ר ייכנס מנכ"ל אינטרנט זהב, אלי הולצמן וכך הוא אמר היום: "הרכישה היא צעד נוסף במאמצינו להרחיב את המיצוב המוביל שלנו בענף הפרסום באינטרנט בישראל. בעוד הפרסום באינרטנט הגיע למשקל של 4% מסך הוצאות הפרסום בארץ, מכירים המפרסמים ביתרונות המדיה ו-TIPO מציע להם ערוץ נהדר להשגת נתח שוק גבוה ונחשק מבחינה דמוגרפית". הולצמן סבור, כי "בעזתרת הניסיון של אינטרנט זהב, אנו מאמינים כי נוכל להגדיל את הכנסות שני הארגונים בצורה משמעותית".

עוד אמר היו"ר, כי "בנוסף לפרסום, TIPO יוצרת זרם הכנסות נוסף, ממכירת תוכן לטלפונים ניידים של משתמשי הפורטל" והסיף, כי בחברה "בטוחים ש-TIPO תתחיל לתרום להכנסות ולרווחים כבר ברבעון השלישי של השנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה