גידול של כ-5.1% בהכנסות הרבוע הכחול במחצית 2005

הסתכמו כ-2.73 מיליארד שקל, בהשוואה ל-2.6 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי גדל בכ-34.3% במחצית הראשונה של 2005 והסתכם לכ 45.5 מיליון שקל
דרור איטח |

רשת הרבוע הכחול מדווחת אחר הצהרים על תוצאותיה הכספיים לרבעון השני של 2005 ולמחצית השנה. ההכנסות בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו כ-2.73 מיליארד שקל, בהשוואה ל-2.6 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-5.1%. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות נבע מהשלמת תוכנית כינוס המותגים שהנהיגה החברה במהלך שנת 2004 ומפתיחת חנויות חדשות לצד עלייה של כ-1.6% במכירות חנויות זהות. ההכנסות ברבעון השני של 2005 הסתכמו לכ-1.42 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של כ-1.31 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עלייה של כ 7.9%. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות נבע בעיקר מעיתוי חג הפסח אשר חל השנה ברבעון השני. המכירות בחנויות זהות (SSS) עלו בכ-4.9% לעומת ירידה של כ 7.3% ברבעון המקביל בשנת 2004. בשורה התחתונה, הרווח הנקי גדל בכ-34.3% במחצית הראשונה של 2005 והסתכם לכ 45.5 מיליון שקל (1.7% מההכנסות), בהשוואה לרווח נקי של כ-33.9 מיליון שקל (1.3% מההכנסות) במחצית הראשונה של 2004. ברבעון השני של 2005 הרווח הנקי צמח בכ-16.9% לכ-23.7 מיליוני שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-20.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2004. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה הסתכם לכ-712.5 מיליון שקל, המהווה 26% מההכנסות בהשוואה לרווח גולמי של כ-688.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המייצג כ- 26.5% מההכנסות. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי נבע ממימוש תווי קניה במהלך החגים לצד עלייה בהיקף המכירות בחנויות בעלות מחירון נמוך יותר בהתאם לתוכנית כינוס המותגים. הרווח הגולמי ברבעון השני של 2005 הסתכם לכ-362.8 מיליון שקל, גידול של כ-3.8%, והוא מהווה 25.5% מההכנסות בהשוואה לרווח גולמי של כ 349.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2004, המהווה כ 26.5% מההכנסות. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של 2005 הסתכם לכ-111.5 מיליון שקל (4.1% מההכנסות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ 106.1 מיליון שקל (4.1% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד- גידול של כ-5%. הרווח התפעולי גדל ב-4.7% ברבעון השני של 2005 והסתכם לכ 58.7 מיליון שקל (4.1% מההכנסות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-56.1 מיליון שקל (4.3% מההכנסות) ברבעון השני של 2004. לדברי מנכ"ל החברה, גיל אונגר, "קריסת "קלאב מרקט", אחת המתחרות הגדולות שלנו, הינה נקודת מפנה בעלת השלכות מרחיקות לכת על השוק בו אנו פועלים. אנו עוקבים אחר המצב מקרוב בכדי לזהות הזדמנויות ולתכנן צעדינו בהתאם להתפתחויות, ובינתיים ממשיכים להתמקד בניהול החברה וצבירת הישגים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה