סיאליס נגסה לויאגרה וגדלה לנתח שוק של 36% בישראל

נתח השוק של סיאליס עלה מ-27% ביוני שעבר, והויאגרה ירדה מ-69% ל-60%, כך לדברי חברת אלי לילי. בעולם, חצו מכירות הסיאליס את קו מיליארד הדולר
חזי שטרנליכט |

עם ציון שנתיים להשקת התרופה "סיאליס" בישראל, לטיפול בבעיות זיקפה, מדווחת היצרנית, חברת "אלי לילי" כי נתח השוק של תרופת ה"סיאליס" טיפס מעלה בישראל והגיע ל-36%.

לפי נתוני אלי לילי, ה"ויאגרה" ששלטה עד לפני שנתיים באופן בלעדי, ירדה בישראל לנתח שוק של 60% ואילו "לויטרה" אינה מצליחה להתרומם ומכירותיה עומדות על 4% (על פי נתוני IMS). הנתונים שהציגה אלי לילי הינם בהשוואה ליוני 2004 אז עמדה "סיאליס" על 27%, "ויאגרה"- 69%, "לויטרה"-5%. הנתונים שמפרסמת החברה הם בחסות ה-IMS.

בעולם, מדווחת חברת "אלי לילי", מכירות "סיאליס" חצו את קו מיליארד הדולר מאז השקת התרופה לפני כשנתיים.

באלי לילי סבורים כי מגמה זו של העדפת סיאליס מאפיינת את שוק התרופות לאין אונות ברחבי העולם. סיאליס הפכה לדבריהם לתרופה המובילה בתחום התרופות לאין אונות בצרפת, ערב הסעודית, האמירויות הערביות, ונצואלה ודרום אפריקה. בנוסף, סיאליס מראה מגמת עלייה מתמדת במכירות במדינות נוספות כגון, אנגליה, איטליה, גרמניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, מקסיקו וברזיל.

סיאליס הינה התרופה השנייה לטיפול בבעיות זקפה, שאושרה באירופה ומשווקת היום ליותר מ-100 מדינות בעולם ביניהן, ארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, מקסיקו, קנדה, מדינות באירופה ובאסיה וההערכה היא כי יותר מ- 5 מיליון גברים ברחבי העולם נוטלים "סיאליס".

מחברת "אלי לילי", יצרנית "סיאליס" נמסר כי חציית קו המכירות של מיליארד דולר הוא בהחלט סימן העדפה מובהק של "סיאליס" עבור מיליוני גברים ברחבי העולם הסובלים מאין אונות.

בחברה מעריכים כי ההעדפה של "סיאליס" והעלייה המתמדת במכירותיה, נעוצה בתכונותיה המיוחדות: סיאליס מאפשרת לבחור את הרגע המתאים לקיום יחסי מין במהלך 36 שעות מרגע נטילתה, זאת בהשוואה לטווח השפעה של 4 שעות בלבד עם נטילת ויאגרה. בנוסף, היא אינה מגבילה את הגבר באכילה ושתייה ואף מאפשרת שתיית אלכוהול מתונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה