פיליפס ושופרסל: מבצע עם צפי מכירות של 3.5 מ' ש'

פיליפס תקיים לראשונה מבצע מכירות של ציוד היקפי למחשב בסניפי רשת קוסמוס של שופרסל. בחודש הקרוב, יימכרו בין השאר מסכי LCD וצורבים בהנחות
שרון שפורר |

חברת פיליפס תקיים לראשונה מבצע מכירות של ציוד היקפי למחשב בסניפי רשת קוסמוס של שופרסל. בחודש הקרוב, יימכרו בין השאר מסכי LCD של פיליפס במחירים של 1,399 שקל למסך 17 אינטש ו-1,899 למסך 19 אינטש - במקום 1,730 ו-2,290 בהתאמה. בפיליפס ובחברת רשת קשר, באמצעותה מתקיים המבצע, צופים למכירות של 3.5 מיליון שקל במהלך חודש המבצע.

לדברי מנכ"ל פיליפס ישראל, עמרי לוין, המבצע נועד להרחיב את היקף החדירה של מערכות הציוד ההיקפי של פיליפס - צורבים, מסכים ורמקולים בקרב אוכלוסיית המשתמשים הפרטיים בארץ. לראשונה בישראל, תציע פיליפס במסגרת המבצע אחריות perfect panel - מסך ללא נקודות שרופות - לשלוש שנים. רוכשי המסכים בני "17 יקבלו גם שי חינם - שלושה משחקי מחשב.

חידוש נוסף בישראל, עימו יוכל הצרכן להיפגש לראשונה בסניפי קוסמוס, הוא צורב פרו-סקרייב: צורב CD המאפשר לצרוב כרגיל תכנים על צד אחד של המדיה, ובנוסף, להדפיס/לצרוב תמונה, כיתוב או הקדשה על גבי הצד השני של התקליטור, כך שהתקליטור נראה כאילו עוצב בהזמנה אישית. כמו כן, יימכרו במסגרת המבצע גם צורבי DVD, מגוון מערכות רמקולים למחשב ועוד.

אלי גידור, שהינו סמנכ"ל סחר, שופרסל מסביר, כי שיתוף הפעולה עם פיליפס מתבסס על התפיסה המנחה את רשת קוסמוס, להציע תחת קורת גג אחת מגוון רחב של מוצרים לצרכן הביתי, שאינם רק מתחום המזון. "מחשבים אישיים נמצאים כיום ברוב הבתים בישראל - ותפוצתם הולכת ומתרחבת. קוסמוס מנצלת את הפריסה הרחבה שלה בכל הארץ, וההיקף הגדול של קהל לקוחותיה המגיעים לסניפים על בסיס קבוע בחיפוש אחר שילוב בין חוויית קניה ומחירים אטרקטיביים - על מנת להציע את המבצע חסר התקדים של מוצרי פיליפס. פיליפס ידועה כמובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה ועיצוב המוצרים ולכן בחרנו לשתף עימה פעולה במסגרת מבצע נרחב זה", אומר גידור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה