הירידה במחירי הבנזין הביאה לשיפור באמון הצרכנים

מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה לרמה של 96 נקודות במאי. שיפור נרשם גם ברכיב הציפיות והאמון בתנאי השוק הנוכחיים. תרמו לשיפור העליות שנרשמו בבורסות ברוב הימים של יוני האחרון
רם דגן |

שיפור באמון הצרכנים האמריקניים בחודש יוני. לאחר הירידות שרשם מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן שב במהלך יוני המדד ורשם עליות. סך הכל הסתכם המדד ברמה של 96 נקודות לאחר שבמאי כבר הדרדר לרמה של 86.9 נקודות. קראית אמצע החודש האחרונה הצביעה על רמה של 94.8 נקודות.

את ההסבר לשיפור באמון הצרכנים האמריקניים תלו היום הכלכלנים בירידה שנרשמה בשבועות האחרונים במחירי הבנזין, כמו גם לשיפור בשוקי המניות שנרשם במהלך יוני, זאת לאחר רצף של ירידות ודשדוש במקום.

מרכיב הציפיות במדד השתפר גם הוא ועלה ל-85 נקודות לעומת רמה של 75.3 נקודות בקריאה הקודמת של חודש מאי. רכיב האמון בתנאי המשק הנוכחיים עלה גם הוא לרמת ה-113.2 נקודות לעומת רמה של 104.9 נקודות במאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה