ביז 246
צילום: Pixabay

עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים

תוכן בחסות |

כל עסק זקוק לכמה שיותר אמצעים לשיווק ולקידום עצמי ואחד מהם הינו כרטיס הביקור. לא משנה מהו העסק שלכם, כרטיס ביקור הינו אחד מכלי העבודה הבסיסיים, מבחינה שיווקית. תמיד חשוב שיהיו לכם בהישג יד כמה כרטיסים זמינים. עיצוב ראוי יציג כל עסק בצורה מתאימה. מה חשוב לכם לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים? קבלו טיפים חשובים.

אחידות סגנונית

אם העסק שלכם ממותג, אם יש עיצוב ראוי לניירת המשרדית ולמעטפות, למשל, דאגו כי עיצוב כרטיס הביקור יהיה תואם. אם בעסק שלכם, בעיצוב המשרד בולט מאוד הצבע הסגול, למשל, כדאי שהוא ימצא גם על כרטיס הביקור. אם המיתוג שלכם רב צבעי, שלבו כמה צבעים בעיצוב כרטיס הביקור. כמובן, הקפידו להוסיף את הלוגו שלכם, במקום ראוי על גבי הכרטיס.

מגוון דרכים ליצירת קשר

מומלץ כי בעיצוב כרטיס הביקור העסקי שלכם תטמיעו מגוון דרכים ליצירת קשר. טלפון במשרד איננו מספיק. חשוב להוסיף במקום מרכזי גם את מספר טלפון נייד, כתובת אתר האינטרנט, מייל ואם יש – גם שם דף הפייסבוק. אפשר להוסיף שעות פעילות מקובלות. כדאי לדעת שאפשר להוסיף בקלות QR CODE. זה בהחלט חשוב מכיוון שמעניק לכרטיס חזות מתקדמת במיוחד.

בחרו בזהירות גופן וכתב

כדאי להקפיד על גופן ברור וכתב יפה. לעסקים מסוימים עדיף להשתמש בכתב רגיל, שמשדר כובד ראש וסולידיות. ישנם עסקים שבהם חשוב להשתמש בגופן יותר מעוגל או יצירתי (למשל מעצבים, צלמים).

גימור הכרטיס

גימור הכרטיס הינו חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. ניתן לבחור כרטיסים מעוצבים במיוחד, בעלי גימור יוצא דופן. למשל, כרטיס בעל שוליים מעוגלים או כזה שיש בו הבלטות. כרטיס מנייר מבריק או מט – בחרו לפי סוג העסק ומה שתרצו לשדר ללקוח.

גרפיקה ומסר

מומלץ לשדרג את הכרטיס בעזרת גרפיקה מתאימה. ניתן ללא קושי להוסיף תמונה קטנה ויפה או קישוטים שונים. מומלץ רק במידה ולא נוצר עומס יתר על תשומת הלב של הקורא. חשוב שלא יהיה עומס על חשבון המסר. המסר צריך להיות מהיר, מידי, קליט ומקצועי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

שטיינמץ עמינח ושות': סוף שנה מתקרב, האם אתם באמת מרוצים מרואה החשבון שלכם?

אם אתם מרגישים שהרואה חשבון שלכם לא מסביר מספיק, שאין תכנון מס, שהשירות איטי, שאין חשיבה קדימה, שאתם משלמים יותר מדי מס - כדאי שתשקלו להחליף



נושאים בכתבה רואה חשבון

סוף השנה הוא הזמן שבו האמת יוצאת החוצה. דו"חות, מקדמות, תכנון מס, סגירת ספרים, הצהרות הון: זו התקופה שבה רואה החשבון שלכם צריך להיות הכי חד, הכי זמין והכי מקצועי.

אבל זו גם התקופה שבה בעלי עסקים רבים מתחילים לשאול את עצמם את השאלה שלא נעים לשאול: האם רואה החשבון שלי באמת עובד בשבילי, או שאני פשוט עוד תיק על המדף?

רואה חשבון הוא לא עובד של רשות המסים - מטרתו להביא לתוצאת המס המיטבית ללקוח

הרבה בעלי עסקים מרגישים לפעמים שהרואה חשבון “מייצג את מס הכנסה”, ושאירועים כמו:

זה מה שצריך לשלם, אין מה לעשות עם זה, תשאיר את הניירת ותבוא בשנה הבאה, אי־אפשר לשנות עכשיו כלום וכו', הופכים להיות שגרתיים. אבל זו טעות מהותית.

רואה החשבון שלכם הוא לא זרוע של רשות המסים, הוא המגן שלכם מולה.

תפקידו לא רק להעביר דו"חות בזמן, אלא לחשוב עבורכם, לייעץ, למנוע טעויות, לייצר סדר ולהקטין את חבות המס שלכם, במסגרת החוק.