ביז 246
צילום: Pixabay

עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים

תוכן בחסות |

כל עסק זקוק לכמה שיותר אמצעים לשיווק ולקידום עצמי ואחד מהם הינו כרטיס הביקור. לא משנה מהו העסק שלכם, כרטיס ביקור הינו אחד מכלי העבודה הבסיסיים, מבחינה שיווקית. תמיד חשוב שיהיו לכם בהישג יד כמה כרטיסים זמינים. עיצוב ראוי יציג כל עסק בצורה מתאימה. מה חשוב לכם לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים? קבלו טיפים חשובים.

אחידות סגנונית

אם העסק שלכם ממותג, אם יש עיצוב ראוי לניירת המשרדית ולמעטפות, למשל, דאגו כי עיצוב כרטיס הביקור יהיה תואם. אם בעסק שלכם, בעיצוב המשרד בולט מאוד הצבע הסגול, למשל, כדאי שהוא ימצא גם על כרטיס הביקור. אם המיתוג שלכם רב צבעי, שלבו כמה צבעים בעיצוב כרטיס הביקור. כמובן, הקפידו להוסיף את הלוגו שלכם, במקום ראוי על גבי הכרטיס.

מגוון דרכים ליצירת קשר

מומלץ כי בעיצוב כרטיס הביקור העסקי שלכם תטמיעו מגוון דרכים ליצירת קשר. טלפון במשרד איננו מספיק. חשוב להוסיף במקום מרכזי גם את מספר טלפון נייד, כתובת אתר האינטרנט, מייל ואם יש – גם שם דף הפייסבוק. אפשר להוסיף שעות פעילות מקובלות. כדאי לדעת שאפשר להוסיף בקלות QR CODE. זה בהחלט חשוב מכיוון שמעניק לכרטיס חזות מתקדמת במיוחד.

בחרו בזהירות גופן וכתב

כדאי להקפיד על גופן ברור וכתב יפה. לעסקים מסוימים עדיף להשתמש בכתב רגיל, שמשדר כובד ראש וסולידיות. ישנם עסקים שבהם חשוב להשתמש בגופן יותר מעוגל או יצירתי (למשל מעצבים, צלמים).

גימור הכרטיס

גימור הכרטיס הינו חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. ניתן לבחור כרטיסים מעוצבים במיוחד, בעלי גימור יוצא דופן. למשל, כרטיס בעל שוליים מעוגלים או כזה שיש בו הבלטות. כרטיס מנייר מבריק או מט – בחרו לפי סוג העסק ומה שתרצו לשדר ללקוח.

גרפיקה ומסר

מומלץ לשדרג את הכרטיס בעזרת גרפיקה מתאימה. ניתן ללא קושי להוסיף תמונה קטנה ויפה או קישוטים שונים. מומלץ רק במידה ולא נוצר עומס יתר על תשומת הלב של הקורא. חשוב שלא יהיה עומס על חשבון המסר. המסר צריך להיות מהיר, מידי, קליט ומקצועי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רישרד הננפלד בעלים של loan4all ומיקוד משכנתאות. צילום: רישרד הננפלד loan4allרישרד הננפלד בעלים של loan4all ומיקוד משכנתאות. צילום: רישרד הננפלד loan4all

הריבית ירדה, החזר ההלוואות נשאר גבוה: המלכודת שהבנקים לא רוצים שתכירו. איום דצמבר 2025

מדוע ירידת הריבית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים מזה הון, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף השנה כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים



נושאים בכתבה הלוואה

רישרד הננפלד, מנכ"ל מיקוד משכנתאות ומייסד פלטפורמת Loan4all, חושף:

מדוע ירידת הריבית הבסיסית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים הון מהעניין, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף 2025 כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים.

האמת? ירידת הריבית שהודיעו עליה בבנק ישראל לא שווה כלום עבור הלקוח הממוצע.

הריבית הבסיסית ירדה קצת, עכשיו היא 4.25%, וזה אמור להיות חיובי, אבל בחיים האמיתיים הפער רק גדל. שוק המשכנתאות מתחיל לזוז, בקושי, אבל האשראי הצרכני? הוא נשאר קשיח באופן חריג. והבנקים? הם עושים הון מהבלבול הזה.

אני רואה את זה יום יום. ציבור מבולבל. דיברתי עם רישרד הננפלד , יועץ משכנתאות ותיק ומנכ"ל חברת "מיקוד משכנתאות", וניסיתי לפצח את הפרדוקס: למה הבנקים ממשיכים לגבות ריביות כה גבוהות, מי מרוויח פה מהאי-וודאות, ומה הפלטפורמה שלנו (Loan4all) עושה נגד מלכודת האשראי הזו.