עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים
כל עסק זקוק לכמה שיותר אמצעים לשיווק ולקידום עצמי ואחד מהם הינו כרטיס הביקור. לא משנה מהו העסק שלכם, כרטיס ביקור הינו אחד מכלי העבודה הבסיסיים, מבחינה שיווקית. תמיד חשוב שיהיו לכם בהישג יד כמה כרטיסים זמינים. עיצוב ראוי יציג כל עסק בצורה מתאימה. מה חשוב לכם לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור לעסקים? קבלו טיפים חשובים.
אחידות סגנונית
אם העסק שלכם ממותג, אם יש עיצוב ראוי לניירת המשרדית ולמעטפות, למשל, דאגו כי עיצוב כרטיס הביקור יהיה תואם. אם בעסק שלכם, בעיצוב המשרד בולט מאוד הצבע הסגול, למשל, כדאי שהוא ימצא גם על כרטיס הביקור. אם המיתוג שלכם רב צבעי, שלבו כמה צבעים בעיצוב כרטיס הביקור. כמובן, הקפידו להוסיף את הלוגו שלכם, במקום ראוי על גבי הכרטיס.
מגוון דרכים ליצירת קשר
מומלץ כי בעיצוב כרטיס הביקור העסקי שלכם תטמיעו מגוון דרכים ליצירת קשר. טלפון במשרד איננו מספיק. חשוב להוסיף במקום מרכזי גם את מספר טלפון נייד, כתובת אתר האינטרנט, מייל ואם יש – גם שם דף הפייסבוק. אפשר להוסיף שעות פעילות מקובלות. כדאי לדעת שאפשר להוסיף בקלות QR CODE. זה בהחלט חשוב מכיוון שמעניק לכרטיס חזות מתקדמת במיוחד.
בחרו בזהירות גופן וכתב
כדאי להקפיד על גופן ברור וכתב יפה. לעסקים מסוימים עדיף להשתמש בכתב רגיל, שמשדר כובד ראש וסולידיות. ישנם עסקים שבהם חשוב להשתמש בגופן יותר מעוגל או יצירתי (למשל מעצבים, צלמים).
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גימור הכרטיס
גימור הכרטיס הינו חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. ניתן לבחור כרטיסים מעוצבים במיוחד, בעלי גימור יוצא דופן. למשל, כרטיס בעל שוליים מעוגלים או כזה שיש בו הבלטות. כרטיס מנייר מבריק או מט – בחרו לפי סוג העסק ומה שתרצו לשדר ללקוח.
גרפיקה ומסר
מומלץ לשדרג את הכרטיס בעזרת גרפיקה מתאימה. ניתן ללא קושי להוסיף תמונה קטנה ויפה או קישוטים שונים. מומלץ רק במידה ולא נוצר עומס יתר על תשומת הלב של הקורא. חשוב שלא יהיה עומס על חשבון המסר. המסר צריך להיות מהיר, מידי, קליט ומקצועי.
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןרכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.
