פרק סיום העונה צומת מילר
צילום: שיר אמיר
רייטינג

פרק סיום העונה הפך את צומת מילר לסדרה הנצפית ביותר מאז הפיצול

צומת מילר סגרה עונה בסטייל עם ממוצע של 16.6% וסידרה ערב מוצלח לקשת אחרי שהכוכב הבא הובילה את הפריים. מנגד, נתונים פושרים ברשת למשחקי השף
עינת שחק | (4)

את הפריים טיים הובילה שוב הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) עם 21.4% (587K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בהמשך, פרק סיום העונה של צומת מילר (קשת 12) ניפק 18.3% (501K) וסגר את העונה עם ממוצע עונתי של 16.6% (439K), מה שהפך אותה לסדרה הכי נצפית בקשת מאז פיצול ערוץ 2. גם פרק הפספוסים סיפק לערוץ נתונים נאים של 15.1% (439K). הריאליטי הקולינרי ברשת 13 לא הצליח להדביק את הפער ומשחקי השף הסתפקה רק ב-10.7% (318K). בואו לאכול איתי בכאן 11 הניבה 2.9% (81K). 

בלייט נייט קשת 12 שמרה על ההובלה עם חי בלילה שניפקה 9.7%, ובהמשך נקסט (קשת 12) רשמה 6.3%. ברשת 13 הצינור הניבה 7.9% והיום שהיה עם 4.7%. 

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) הובילה עם 5%,

העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 3% בלבד.

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 9.3%, שש עם עודד בן עמי - 11.1%, גיא פינס - 12.1%, תכנית חיסכון - 14.3%. 

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 3.5%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 7.4%, שווה כסף - 6.4%. 

במהדורות החדשות

החדשות 12 בראש הרצועה עם 17.3% (522K), בפער של כמעט 10% נמצאת חדשות 13 עם נתונים של 7.6% (216K) וחדשות הערב בכאן 11 מתחזקת ל-5.1% (123K). 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מכה מתחת לחגורה לכל הקולגות שלו שמלכלכים עליו בטוקבקים (ל"ת)
    איציק 28/01/2020 15:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירון 21/01/2020 14:00
    הגב לתגובה זו
    זה קשור לזה שהם בחרו בוועדה למדרוג ולא בנילסן?
  • 2.
    רחמים על הצוות שצריך לספוג כל כך הרבה למוצר כזה (ל"ת)
    חדשות 13 חייבים לקצר 21/01/2020 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עומרי 21/01/2020 11:15
    הגב לתגובה זו
    מדובר בסדרת פח, לוחצת, מתאמצת, ממוחזרת ומיושנת. הכל צפוי, לא אמין, מאוד מעצבן ובסופו של דבר (ופרק) לא באמת מצחיק. אדיר מילר חייב לעשות בדק בית ולהבין איך הוא נשאר מאחור כשכל עולם הקומדיה התקדם כל כך בשנים האחרונות. שיראה קצת נטפליקס, שיבין שהוא נאור ציון 2.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״