פרק סיום העונה הפך את צומת מילר לסדרה הנצפית ביותר מאז הפיצול
את הפריים טיים הובילה שוב הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) עם 21.4% (587K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בהמשך, פרק סיום העונה של צומת מילר (קשת 12) ניפק 18.3% (501K) וסגר את העונה עם ממוצע עונתי של 16.6% (439K), מה שהפך אותה לסדרה הכי נצפית בקשת מאז פיצול ערוץ 2. גם פרק הפספוסים סיפק לערוץ נתונים נאים של 15.1% (439K). הריאליטי הקולינרי ברשת 13 לא הצליח להדביק את הפער ומשחקי השף הסתפקה רק ב-10.7% (318K). בואו לאכול איתי בכאן 11 הניבה 2.9% (81K).
בלייט נייט קשת 12 שמרה על ההובלה עם חי בלילה שניפקה 9.7%, ובהמשך נקסט (קשת 12) רשמה 6.3%. ברשת 13 הצינור הניבה 7.9% והיום שהיה עם 4.7%.
ברצועת הבוקר
חדשות הבוקר (קשת 12) הובילה עם 5%,
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 3% בלבד.
בגזרת הפרה פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 9.3%, שש עם עודד בן עמי - 11.1%, גיא פינס - 12.1%, תכנית חיסכון - 14.3%.
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 3.5%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 7.4%, שווה כסף - 6.4%.
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- "חברות הדירוג מזהירות מהמחאה ולא מהרפורמה המשפטית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות החדשות
החדשות 12 בראש הרצועה עם 17.3% (522K), בפער של כמעט 10% נמצאת חדשות 13 עם נתונים של 7.6% (216K) וחדשות הערב בכאן 11 מתחזקת ל-5.1% (123K).
- 4.מכה מתחת לחגורה לכל הקולגות שלו שמלכלכים עליו בטוקבקים (ל"ת)איציק 28/01/2020 15:17הגב לתגובה זו
- 3.ירון 21/01/2020 14:00הגב לתגובה זוזה קשור לזה שהם בחרו בוועדה למדרוג ולא בנילסן?
- 2.רחמים על הצוות שצריך לספוג כל כך הרבה למוצר כזה (ל"ת)חדשות 13 חייבים לקצר 21/01/2020 11:45הגב לתגובה זו
- 1.עומרי 21/01/2020 11:15הגב לתגובה זומדובר בסדרת פח, לוחצת, מתאמצת, ממוחזרת ומיושנת. הכל צפוי, לא אמין, מאוד מעצבן ובסופו של דבר (ופרק) לא באמת מצחיק. אדיר מילר חייב לעשות בדק בית ולהבין איך הוא נשאר מאחור כשכל עולם הקומדיה התקדם כל כך בשנים האחרונות. שיראה קצת נטפליקס, שיבין שהוא נאור ציון 2.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
