פרטנר TV זכתה ב"אפליקציית הטלוויזיה הנבחרת" בתחרות בינלאומית
פרטנר TV זכתה בתואר "אפליקציית הטלוויזיה הנבחרת" לשנת 2019 בתחרות ה-VideoTech Innovation Awards הבינלאומית שהתקיימה אתמול (יום שלישי) בלונדון.
בנימוקי השופטים לבחירה בפרטנר TV הודגשו הפיתוחים הייחודיים שמציעה החברה הישראלית כגון התרעות פיקוד העורף שמופיעות בזמן אמת בכל מסך באמצעות הממיר, אינטגרציה ראשונה בעולם עם אמזון פריים וידאו על גבי ממיר, אסטרטגיה של 'סופר אגרגטור', וחדשנות בתחום הפרסום מותאם.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, התייחס לזכייה ואמר כי "ההתרגשות היא גדולה. לא בכל יום חברה ישראלית מקבלת הכרה בינלאומית ומשמעותית כל כך על הובלה וחדשנות בתחום הפעילות שלה. פרטנר TV מובילה את שוק הטלוויזיה בישראל עם חוויית הצפייה ויכולות הממשק המתקדמות בעולם, והזכייה בפרס היוקרתי בתחרות בה התמודדו ענקיות טכנולוגיה, טלוויזיה וטלקום מרחבי העולם היא כל כולה בזכות הצוות המדהים של פרטנר TV שעובד לילות כימים כדי לחדש ולשמח את הלקוחות שלנו".
בין החברות שהתמודדו ניתן היה למצוא את מיקרוסופט, TiVo, CenturyLink, Verizon, ZTE הסינית, DAZN המתמחה בשידורי ספורט על גבי האינטרנט, ועוד. פרטנר עלתה לשלב הסופי ב-5 קטגוריות חדשנות שונות: בשירות הטלוויזיה, באפליקציה, בממשק המשתמש, בתחום הפרסום.
פרס נוסף הוענק לרונן (גוטה) גוטמנוביץ', מנהל טכנולוגיות בפרטנר TV שהוכתר כ'טכנולוג הווידאו של השנה', על הובלת צוות הטכנולוגיות להישגים וחדשנות ברמה בינלאומית, והבאת פרטנר TV ליתרון תחרותי כסופר-אגרגטור בשוק הישראלי.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 18.פרטנר - הממשק הכי גרוע בו נתקלתי EVER! (ל"ת)ערן 24/12/2019 07:57הגב לתגובה זו
- 17.חבל שאין לכם את כל ערוצי הספורט (ל"ת)סול 24/12/2019 07:51הגב לתגובה זו
- 16.סלקום פי 10 טובה יותר ,אני אומר בתור משתמש בלבד... (ל"ת)סלקום פי10 טובה יותר 24/12/2019 07:49הגב לתגובה זו
- 15.שי 24/12/2019 07:42הגב לתגובה זומבוקש לשדר סרטים עם סראונד-אודיו 5.1 ערוצים
- 14.יוסף 24/12/2019 07:35הגב לתגובה זולעבוד בפרסום תגובות, איפה נרשמים?
- 13.אברי 24/12/2019 06:56הגב לתגובה זוהתפריטים לא מספיק ידידותיים. המעבר בין pause לplay לא מספיק קל. צריך ללחוץ על יותר מדי הקלקות לעבור ממצב אחד לשני. האפליקציה נופלת יותר מדי פעמים. התגובה הייתה צריכה להיות מהירה יותר.
- 12.יעקב 23/12/2019 06:25הגב לתגובה זוהייתי בהוט וסלקום והוט נקסט. חווית משתמש בפרטנר היא ברמה אחרת יותר גבוהה.בסלקום יותר מהוט אבל לא כמו בפרטנר.
- מילר 24/12/2019 06:02הגב לתגובה זושקרן
- 11.מומי סלע 23/12/2019 00:33הגב לתגובה זולא הגיוני בעליל ....אין סוף תקלות וניתוקים .... בדרך להיתנתקות מהם בכל הטריפל ...בולשיט בכל פרמטר
- מילר 24/12/2019 06:03הגב לתגובה זונכון
- 10.קבי 22/12/2019 23:21הגב לתגובה זואפליקציה שבה פעם כדי ללכת קדימה בזמן צריך ללכת ימינה (בתוך התכנית) ופעם שמאלה (בין תכניות). אפליקציה שבה אם צפית בתכנית מוקלטת ועברת לתכנית הבאה כאשר תנסה לדלג חצי דקה קדימה תחזור לסוף התכנית הקודמת.
- 9.משתמש 22/12/2019 22:37הגב לתגובה זולא יודע מי כותב אחרת כנראה המתחרים אני עובד באפל tv בטלויזיה וגם עם הממיר אין תלונות שווה כל שקל
- 8.אריה אדריאן כהן 22/12/2019 21:57הגב לתגובה זוטלויזה מעל לממוצא טלפון כמאט מידי יש שיפור מלפני כשנה אני מדבר מניסיון אישי
- 7.יש להם כבר תאורה בכפתורים בשלט?? (ל"ת)לא רואה בחושך 22/12/2019 21:50הגב לתגובה זו
- 6.נראה שםרטנר שילמה שוחד לשופטים, כי האפליקצייה גרועה מאד (ל"ת)נתן 22/12/2019 07:39הגב לתגובה זו
- 5.הכל מכור 09/12/2019 18:02הגב לתגובה זואיך מקום ראשון איך? אפליקציה איטית, קורסת, לא שומרת תכנים בהמשך צפייה, אי אפשר לדעת במה צפיתי ובה לא, מידע לא מתעדכן...אפליקציה באייפון בלתי שמישה בעליל ...פח
- 4.גיא 05/12/2019 23:42הגב לתגובה זואיזה צחוק
- 3.נאור 05/12/2019 20:57הגב לתגובה זוהאפליקציה הכי מרגיזה שיש. בא לי לזרוק את השלט על הטלויזיה כל פעם שהשידור חוזר להתחלה אם יצאתי ונכנסתי בחזרה לאותו הסרט. מישהו בדק את השימוש בכלל?
- שולה 06/12/2019 00:54הגב לתגובה זוגם לי בא... אפליקציה קשה קשה וגם אי אפשר לבצע עצירה למשך זמן... העצירה קופצת על פי רצונה
- 2.חחח בדיחה שאפילו אין אפליקציה לאנרואיד (ל"ת)דוד 05/12/2019 17:09הגב לתגובה זו
- 1.מקווה שהם יקבלו את הפרס שלהם בדיליי כמו השידורים שלהם (ל"ת)שמוליק 05/12/2019 11:16הגב לתגובה זו
- עמית 23/12/2019 00:44הגב לתגובה זוממשק גרוע כמו לפרטנר לא קיים לאף חברה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
