מריחים בחירות באוויר: ארץ נהדרת ושידורי התעמולה חזרו
התכנית ארץ נהדרת חזרה לעונת בחירות והניבה 20.4% בקרב הקהל היהודי ו-563 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מה אתם הייתם עושים (רשת 13) הסתפקה ב-8.5% (272K), ואילו הפרק של הפרעות אכילה בסליחה על השאלה (כאן 11) ניפק 2.3% (72K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 12%, 'לה פמיליה' (רשת 13) - 4.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'טיול שורשים' (כאן 11) עם טהוניה רובל - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%.
שידורי תעמולת הבחירות החלו אמש, עם נתוני צפייה פושרים מאד: ב-23:00 החלה שידורם בכאן 11 עם רייטינג של 1%, בשעה 23:15 הם החלו ברשת 13 – וזכו ל-2.1%, וב-23:30 השידורים החלו בקשת 12 – והניבו 5.5%. בסך הכל בחישוב מצרפי צפו ב-שידורי התעמולה ב-3 הערוצים 8.6%.
רק לפני 5 חודשים ושבוע, כשהחלו שידורי תעמולת הבחירות לכנסת ה-21, הרייטינג עמד בערב השידורים הראשון על 9.4% בקשת, רשת וכאן 11 (בערוץ 20 צפו באותה עת 0.5%, אולם כעת הערוץ כבר אינו חבר בוועדה למדרוג, א"כ). באותו ערב החלוקה הייתה כזו: קשת 12 (23:30) - 5.4%, רשת 13 (23:10) - 3.1%, כאן 11 (18:00) - 0.9%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.3%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.2%, שש עם רינה מצליח - 9%.
רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 4.1%, שש עם אמנון לוי - 4.3%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.6%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.9%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 4.7%.
העולם היום (כאן 11) זינקה ל-3.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 3% - ברצועת פרה-פריים חזקה יחסית של כאן.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.4% (467K),
מול חדשות 13 שנחלשה ל-7% (216K) ביום שאחרי חשיפת "הקלטות נתניהו" שעוררו רעש גדול, בעיקר בברנז'ה.
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.4% (88K).
- 2.חדשות 13 בקרשים 04/09/2019 18:18הגב לתגובה זוקבלן הריסות
- 1.אלעד 04/09/2019 10:05הגב לתגובה זואתם מבינים איך מתייחסים לתאגיד? ביום שבו התכניות שלו מביאות 3% מתייחסים אליהן כאל "פרה פריים נאה", משתמשים במלה "זינק", והכל סביב 3%. למה זה קורה? כי אנחנו רגילים לשיעורי צפייה מגוחכים, עלובים, שנעים בין פחות מ - 1% לבין 2%. אנחנו רגילים למהדורת חדשות מרכזית שמסתובבת לאחרונה סביב 2.5%-3% (אתמול 3.4% - וואו, התאוששות מדהימה!!!), ואנחנו רגילים לכלום וכלום לאורך כל ערב השידורים. אבל כפי שאנחנו אומרים כל הזמן - אפשר רק להתנחם בעובדה שימי התאגיד ספורים. אתם יודעים זאת היטב, אנחנו יודעים זאת, ובממשלה יודעים זאת. זה יקרה, והרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.
- א 04/09/2019 12:27הגב לתגובה זובזמן האחרון הם באמת כבר לא מגיעים ל-4%. ושלא יבלבלו את המוח עם צפייה בדיגיטל, זה שטויות.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
