מריחים בחירות באוויר: ארץ נהדרת ושידורי התעמולה חזרו
התכנית ארץ נהדרת חזרה לעונת בחירות והניבה 20.4% בקרב הקהל היהודי ו-563 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מה אתם הייתם עושים (רשת 13) הסתפקה ב-8.5% (272K), ואילו הפרק של הפרעות אכילה בסליחה על השאלה (כאן 11) ניפק 2.3% (72K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 12%, 'לה פמיליה' (רשת 13) - 4.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'טיול שורשים' (כאן 11) עם טהוניה רובל - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%.
שידורי תעמולת הבחירות החלו אמש, עם נתוני צפייה פושרים מאד: ב-23:00 החלה שידורם בכאן 11 עם רייטינג של 1%, בשעה 23:15 הם החלו ברשת 13 – וזכו ל-2.1%, וב-23:30 השידורים החלו בקשת 12 – והניבו 5.5%. בסך הכל בחישוב מצרפי צפו ב-שידורי התעמולה ב-3 הערוצים 8.6%.
רק לפני 5 חודשים ושבוע, כשהחלו שידורי תעמולת הבחירות לכנסת ה-21, הרייטינג עמד בערב השידורים הראשון על 9.4% בקשת, רשת וכאן 11 (בערוץ 20 צפו באותה עת 0.5%, אולם כעת הערוץ כבר אינו חבר בוועדה למדרוג, א"כ). באותו ערב החלוקה הייתה כזו: קשת 12 (23:30) - 5.4%, רשת 13 (23:10) - 3.1%, כאן 11 (18:00) - 0.9%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.3%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.2%, שש עם רינה מצליח - 9%.
רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 4.1%, שש עם אמנון לוי - 4.3%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.6%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.9%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 4.7%.
העולם היום (כאן 11) זינקה ל-3.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 3% - ברצועת פרה-פריים חזקה יחסית של כאן.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.4% (467K),
מול חדשות 13 שנחלשה ל-7% (216K) ביום שאחרי חשיפת "הקלטות נתניהו" שעוררו רעש גדול, בעיקר בברנז'ה.
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.4% (88K).
- 2.חדשות 13 בקרשים 04/09/2019 18:18הגב לתגובה זוקבלן הריסות
- 1.אלעד 04/09/2019 10:05הגב לתגובה זואתם מבינים איך מתייחסים לתאגיד? ביום שבו התכניות שלו מביאות 3% מתייחסים אליהן כאל "פרה פריים נאה", משתמשים במלה "זינק", והכל סביב 3%. למה זה קורה? כי אנחנו רגילים לשיעורי צפייה מגוחכים, עלובים, שנעים בין פחות מ - 1% לבין 2%. אנחנו רגילים למהדורת חדשות מרכזית שמסתובבת לאחרונה סביב 2.5%-3% (אתמול 3.4% - וואו, התאוששות מדהימה!!!), ואנחנו רגילים לכלום וכלום לאורך כל ערב השידורים. אבל כפי שאנחנו אומרים כל הזמן - אפשר רק להתנחם בעובדה שימי התאגיד ספורים. אתם יודעים זאת היטב, אנחנו יודעים זאת, ובממשלה יודעים זאת. זה יקרה, והרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.
- א 04/09/2019 12:27הגב לתגובה זובזמן האחרון הם באמת כבר לא מגיעים ל-4%. ושלא יבלבלו את המוח עם צפייה בדיגיטל, זה שטויות.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.