ערן גפן מארח את טל אוחנה
צילום: יחסי ציבור

חצי שעה של השראה: ערן גפן עם טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם

ראש המועצה החדשה שמתמודדת עם סיטואציה כלכלית קשה בעיר, משתפת במסע האישי שלה, על איך הגיעה לעשייה ציבורית ועל כל מה שהיא לומדת במסע הנוכחי
משה בנימין |

השבוע בפודקאסט השיווק והפרסום חצי שעה של השראה, האורחת היא טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם - האישה הראשונה שעומדת בראשות עיירת הפיתוח, שנבחרה לתפקיד כשהיא עוד גרה אצל ההורים. אוחנה אמנם צעירה, אך היא מתמודדת עם סיטואציה קשה ביותר, שעם דומות לה מתמודדים רק מנכ"לים של חברות גדולות שנקלעו לתקופת דיסטרפשן.

 

כל המפעלים הגדולים בירוחם תחת סכנת סגירה ולכן נדרשה להציג חזון שיביא מקומות עבודה חדשים לעיר. אוחנה יצאה במהרה למסע להצלת העתיד הכלכלי של העירייה: היא זיהתה 5 תחומים עם פוטנציאל צמיחה שירוחם יכולה להציע בהם ערך והחלה ביישום חזון להפיכת ירוחם לבירת ייצור ופיתוח הקנאביס הרפואי של ישראל, חזון שדורש פיתוח עסקי לצד שיווק ומיתוג מחדש של העיירה בקרב מקבלי ההחלטות.

 

אוחנה משתפת במסע האישי שלה, על איך בכלל הגיעה לעשייה ציבורית למרות שתמיד חלמה להצליח בעסקים, ועל כל מה שהיא לומדת במסע הנוכחי שלה מסטארט-אפים, מנהיגים עסקיים וטכנולוגיים.

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.