vacation
צילום: פוטוליה

מתכננים טיסה לחו"ל? היעדים החמים ביותר לקיץ הקרוב

הקיץ הבא עלינו לטובה הוא ללא ספק העונה החמה, תרתי משמע, בה יוצאים ישראלים רבים לחופשה השנתית שלהם ושל משפחותיהם. מהם היעדים החמים והפופולאריים ביותר בקרב קהל הנוסעים הישראלי עבור הקיץ הקרוב?

תוכן בחסות | (1)
נושאים בכתבה חו"ל חופשה נופש

ערי מזרח אירופה – מדינות מזרח אירופה (דוגמת פולין, אוקראינה, רומניה וכד') הפכו לידע אטרקטיבי ביותר עבור ישראלים בשנים האחרונות, בין השאר בעקבות השילוב המנצח בין תרבויות עשירות ומעניינות לבין מחירים נוחים ונמוכים משמעותית מאלו של מדינות מערב אירופה. גם הקיץ צפויים ישראלים רבים לצאת ליעדים כמו ורשה, קראקוב, אודסה ומגוון ערים מזרח אירופאיות נוספות אותן גילה התייר הישראלי בשנים האחרונות. ערים אלו מציעות כאמור תרבות והיסטוריה עשירה ומרתקת, אוכל מקומי מגוון ולא מעט מקומות בילוי ופינוק שונים. כל זה כאמור במחירים שקשה מאוד להתחרות בהם

 

מונגוליה – גם יעד זה צובר פופולאריות בקרב קהל הנוסעים הישראליים בשנים האחרונות, וגם הקיץ צפוי לככב. מונגוליה היא ארץ קסומה ומרתקת, שונה מהותית מרוב מה שאנחנו מכירים. ערבות רחבות ידיים, שבטים מקומיים החיים במנותק מהתרבות הגלובאלית החולשת על שטחים נרחבים יותר ויותר בגלובוס, תרבויות מקומיות מסקרנות, נופים מרהיבים ועוצרי נשימה ועוד

 

יוון, קרואטיה והסביבה – כמובן שמדינות כמו יוון, קרואטיה ואיטליה, אשר נמצאות בקרבה רבה יחסית לישראל ממשיכות להיות אחד היעדים המרכזיים עבור נופשים ישראלים רבים. הים התיכון מרהיב באזורים אלו ובתי המלון המפנקים מאפשרים חופשות בטן – גב של "הכל כלול", לצד טיולים רגליים מודרכים במדינה עצמה, כמו גם ווריאציות שונות המשלבות בין שני סוגי הטיולים

 

סקוטלנדיעד זה עדיין אינו מוכר ופופולארי כמו היעדים האחרים שהוזכרו כאן, אך יותר ויותר אנשים מגלים סקרנות בנוגע למדינה מרתקת זו, אשר שונה מבחינות רבות משאר מדינות מערב אירופה. הנופים הירוקים רחבי הידיים והמצוקים הדרמטיים, ההיסטוריה העשירה בת מאות השנים ובעיקר הלך הרוח הנינוח ומסביר הפנים של העם הסקוטי, בשילוב המבטא המפורסם כל כך – כל אלו מייחדים את סקוטלנד מכל מדינה אחרת, ומביאים לכך שיותר טיולים מאורגנים או לא מאורגנים למדינה מסקרנת זו יוצאים מאן מדי קיץ (העונה המושלמת לבקר במדינה צפונית זו)

 

יהיה היעד אליו תטוסו אשר יהיה, נקודה שחשוב מאוד לקחת בחשבון היא את החשיבות העצומה של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בטרם הטיסה. ביטוח זה מציל אינספור ישראלים מדי שנה מחובות כלכליים עצומים, שכן עלותו של טיפול רפואי מקצועי בחו"ל במידת הצורך עלול להיות יקר ביותר. בתמורה לכמה דולרים בודדים עבור כל יום של שהייה בחו"ל ניתן לקבל כיסוי בגובה מאות אלפי שקלים במידת הצורך, כמו גם כיסויים והטבות נוספים. מומלץ לבחון את ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת כלל ביטוח, אותו ניתן לרכוש אונליין באתר החברה.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאלה 04/06/2019 19:53
    הגב לתגובה זו
    אין עליה...חייבים לבקר... אנחנו נעזרנו ביפעת ואיילת לבניית המסלול חפשו הפנינה האדריאטית שווה כל שקל
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״