vacation
צילום: פוטוליה

מתכננים טיסה לחו"ל? היעדים החמים ביותר לקיץ הקרוב

הקיץ הבא עלינו לטובה הוא ללא ספק העונה החמה, תרתי משמע, בה יוצאים ישראלים רבים לחופשה השנתית שלהם ושל משפחותיהם. מהם היעדים החמים והפופולאריים ביותר בקרב קהל הנוסעים הישראלי עבור הקיץ הקרוב?

תוכן בחסות | (1)
נושאים בכתבה חו"ל חופשה נופש

ערי מזרח אירופה – מדינות מזרח אירופה (דוגמת פולין, אוקראינה, רומניה וכד') הפכו לידע אטרקטיבי ביותר עבור ישראלים בשנים האחרונות, בין השאר בעקבות השילוב המנצח בין תרבויות עשירות ומעניינות לבין מחירים נוחים ונמוכים משמעותית מאלו של מדינות מערב אירופה. גם הקיץ צפויים ישראלים רבים לצאת ליעדים כמו ורשה, קראקוב, אודסה ומגוון ערים מזרח אירופאיות נוספות אותן גילה התייר הישראלי בשנים האחרונות. ערים אלו מציעות כאמור תרבות והיסטוריה עשירה ומרתקת, אוכל מקומי מגוון ולא מעט מקומות בילוי ופינוק שונים. כל זה כאמור במחירים שקשה מאוד להתחרות בהם

 

מונגוליה – גם יעד זה צובר פופולאריות בקרב קהל הנוסעים הישראליים בשנים האחרונות, וגם הקיץ צפוי לככב. מונגוליה היא ארץ קסומה ומרתקת, שונה מהותית מרוב מה שאנחנו מכירים. ערבות רחבות ידיים, שבטים מקומיים החיים במנותק מהתרבות הגלובאלית החולשת על שטחים נרחבים יותר ויותר בגלובוס, תרבויות מקומיות מסקרנות, נופים מרהיבים ועוצרי נשימה ועוד

 

יוון, קרואטיה והסביבה – כמובן שמדינות כמו יוון, קרואטיה ואיטליה, אשר נמצאות בקרבה רבה יחסית לישראל ממשיכות להיות אחד היעדים המרכזיים עבור נופשים ישראלים רבים. הים התיכון מרהיב באזורים אלו ובתי המלון המפנקים מאפשרים חופשות בטן – גב של "הכל כלול", לצד טיולים רגליים מודרכים במדינה עצמה, כמו גם ווריאציות שונות המשלבות בין שני סוגי הטיולים

 

סקוטלנדיעד זה עדיין אינו מוכר ופופולארי כמו היעדים האחרים שהוזכרו כאן, אך יותר ויותר אנשים מגלים סקרנות בנוגע למדינה מרתקת זו, אשר שונה מבחינות רבות משאר מדינות מערב אירופה. הנופים הירוקים רחבי הידיים והמצוקים הדרמטיים, ההיסטוריה העשירה בת מאות השנים ובעיקר הלך הרוח הנינוח ומסביר הפנים של העם הסקוטי, בשילוב המבטא המפורסם כל כך – כל אלו מייחדים את סקוטלנד מכל מדינה אחרת, ומביאים לכך שיותר טיולים מאורגנים או לא מאורגנים למדינה מסקרנת זו יוצאים מאן מדי קיץ (העונה המושלמת לבקר במדינה צפונית זו)

 

יהיה היעד אליו תטוסו אשר יהיה, נקודה שחשוב מאוד לקחת בחשבון היא את החשיבות העצומה של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בטרם הטיסה. ביטוח זה מציל אינספור ישראלים מדי שנה מחובות כלכליים עצומים, שכן עלותו של טיפול רפואי מקצועי בחו"ל במידת הצורך עלול להיות יקר ביותר. בתמורה לכמה דולרים בודדים עבור כל יום של שהייה בחו"ל ניתן לקבל כיסוי בגובה מאות אלפי שקלים במידת הצורך, כמו גם כיסויים והטבות נוספים. מומלץ לבחון את ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת כלל ביטוח, אותו ניתן לרכוש אונליין באתר החברה.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאלה 04/06/2019 19:53
    הגב לתגובה זו
    אין עליה...חייבים לבקר... אנחנו נעזרנו ביפעת ואיילת לבניית המסלול חפשו הפנינה האדריאטית שווה כל שקל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.