הסדרה "משיח"
צילום: עודד קרני

אחרי מיליון צפיות בסלקום TV: עונה שנייה ל'משיח'

בעקבות ההצלחה של השת"פ בין סלקום וקשת 12 עם שידור העונה הראשונה, החליטו הצדדים לצאת לעונה נוספת שתופק בקרוב ותשודר ב-2019
אלכסנדר כץ |

סלקום TV וקשת 12 ממשיכות את שיתוף הפעולה ויוצאות לדרך עם הפקת עונה שנייה לסדרת הטלוויזיה המקורית 'משיח'. 2 גופי השידור חתמו על הסכם להפקה משותפת כאשר העונה השנייה תעלה קודם במלואה בסלקום TV במהלך 2019, ובהמשך בקשת.

 

העונה הראשונה של 'משיח' אותה יצרו אודי כגן ודנה פוליג, הושקה בסלקום TV בסוף יוני השנה - גם היא כחלק משיתוף פעולה בין סלקום לבין קשת, שהפיקו אותה יחדיו כדי לחסוך בעלויות. בתוך 3 ימים רשמה הסדרה יותר מ-100 אלף צפויות בפלטפורמה, וכעבור חודש וחצי - חצתה את רף חצי מיליון הצפיות, נתון שיא להפקת מקור ישראלית בסלקום TV, שאמנם משדרת תכנים ישראלים, אבל היה זה התוכן המקורי הראשון שהיא הפיקה. עד היום צפו בסדרה כ-150 אלף לקוחות, שמהווים כ-75% מלקוחות החברה.

 

העונה השנייה תכלול 13 פרקים בהשתתפות השחקנים שכיכבו בעונה הראשונה. עלילת העונה השנייה תעסוק גם היא בדמותו של משיח (אודי כגן), זמר עבר המנהל את "אורחן משיח", פונדק דרכים כושל אי שם בפריפריה הישראלית שבו עובדים שלל טיפוסים: מירבי הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי הפריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, האורגניסט ויד ימינו של משיח (עמית איצקר). את הסדרה מפיקה ל. בנאסולי הפקות. כגן, שגם כותב, מביים ועורך את הסדרה, ייקח לצורך כך פסק זמן מהצוות הקבוע של 'ארץ נהדרת' בעונה הקרובה ויסתפק במספר הופעות אורח.

 

מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, קרני זיו, מסרה: "הזמנת העונה השנייה מעידה על האמון הרב שיש לנו באודי, בדנה ובסדרה 'משיח'. קשת גאה להיות בית תוכן וסטודיו ליצירה ישראלית וגוף התוכן הראשון בישראל שמצליח לייצר שיתופי פעולה תכניים וקופרודוקציות פורצות דרך עם גופי שידור נוספים".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.