לקראת חזרתה של טוויטר לישראל: מי היח"צ שצפוי להיבחר?

החברה שמתקשה לכבוש נתח משמעותי בפרסום בסושיאל, תנסה לחזק את מעמדה בקרב המפרסמים ובמקביל תנסה לשפר את מעמד המותג וחשיפתו בקרב הקהל הרחב
משה בנימין | (1)

הרשת החברתית טוויטר שמעולם לא הצליחה לתקוע יתד אמיתי בישראל, למרות שהפכה לחביבת המועסקים בתחומי התקשורת, חוזרת לישראל ותנסה לעשות זאת שוב באמצעות נציגות PR מקומית. בשבועות האחרונים מנהלת טוויטר הליך, שנמצא כבר קרוב לסיומו, לבחירת משרד יח"צ מקומי שילווה אותה בפעילותה.

במקביל לגיוס משרד יח"צ, בעיתון ידיעות אחרונות פורסם כי החברה מחפשת לגייס לוביסט שינהל עבורה את כל הקשור בענייני מדיניות ציבורית, רגולציה ועוד, בקרב מקבלי ההחלטות בישראל. פונקציה שכזו דומה לזו שמפעילה פייסבוק בישראל באמצעות ג'ורדנה קאטלר.

בגזרת יחסי הציבור, יעדיה של טוויטר נוגעים לשוק המפרסמים ולשוק הרחב. מצד אחד החברה שלא מחזיקה בישראל נתח שוק משמעותי בפרסום בסושיאל תנסה לחזק את מעמדה בקרב המפרסמים ובמקביל תנסה לשפר את מעמד המותג וחשיפתו בקרב הקהל הרחב.

בישראל פועלים מספר משרדי יח"צ שאופי הלקוחות בהם הם מטפלים עשויים להפוך אותם למועמדים ראויים עבור טוויטר. בין אלו נמנים שרף תקשורת המטפל בגוגל, דבי תקשורת המטפל ב-Waze, בן חורין אלכסנדרוביץ', דני לוי, עידו מינקובסקי, בלונד 2.0, רימון כהן ושות', אייטם מדיה, קרבט&וייס ועוד שהמכנה המשותף לכולם הוא עבודה עם חברות סטארט אפ וטכנולוגיה בינלאומיות. שם נוסף שעלה במסגרת שיחות של אייס בקרב גורמים בשוק הוא זה של משרד היח"צ GK בבעלותו של מאט קריגר שלו פעילות בישראל ובחו"ל. המשרד מטפל בלקוחות כגון WE WORK, פורבס ועוד.

הנסיון האחרון של טוויטר לפעול בישראל באמצעות נציג מקומי ייעודי הגיע לסיומו בינואר 2017 אז החליטה החברה להשהות את פעילותה בשוק המקומי ולסיים את ההתקשרות עם דוד אברהם, עיתונאי וואלה לשעבר. אברהם עבד ממטה החברה בברלין, גויס לחטיבת המדיה של החברה במטרה להגדיל את היקף המשתמשים בישראל באמצעות שיתופי פעולה ופעילויות נוספות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלדד 31/07/2018 13:28
    הגב לתגובה זו
    אתם באמת משווים בין מוטי שרף לעידו ? עידו חמוד, אבל שמים וארץ. הימור פרוע - בן חורין, דבי או קרבט אם יחליטו לקחת סיכון. כל השאר לא בדיוק רלוונטיים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.