יניב לוי
צילום: יח"צ

מטוויסטד ל-Storiez: יניב לוי מצטרף לסוכנות התוכן המותגי

לאחר 8 חודשים בלבד, יניב לוי פורש מתפקידו כראש מחלקת התוכן בטוויסטד ומצטרף לסוכנות בבעלות יעל דרומי ליסה בן בסט וירון פרוסט
משה בנימין | (11)

סוכנות התוכן המותגי Storiez - בבעלותם של יעל דרומי, ליסה בן בסט וירון פרוסט ממשיכה להתרחב. החברה גייסה לשורותיה את יניב לוי (39), איש תוכן ששימש בתפקידי עריכה במספר כלי תקשורת מובילים, בהם גלובס ואתר וואלה!NEWS, שם כיהן כעורך מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים.

בתפקידו האחרון היה לוי ראש מחלקת התוכן במשרד הפרסום טוויסטד אותו הוא עוזב לאחר 8 חודשים בלבד. כעת גויס ל-Storiez, שם ישמש כמנהל לקוחות. מינוי זה מצטרף לגיוס נוסף של סטוריז השנה של נורית שר הדס, לשעבר עורכת מדור "נתח שוק" בגלובס, שפרשה מהעיתון לאחר עשר שנים ומונתה גם היא למנהלת לקוחות ב-Storiez.

Storiez היא סוכנות תוכן מותגי המתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן עבור לקוחותיה, ובאסטרטגיית ויצירת תוכן. מרבית אנשיה הם עורכים וכתבים לשעבר בכלי התקשורת הגדולים בישראל. בין לקוחות הסוכנות: ישראכרט, טבע, נוברטיס, בנק הפועלים, עמינח, כיל, פסגות, גינדי, שיבא ועוד.

מנכ"ל Storiez, ליסה בן בסט: "אנחנו שמחים לצרף את יניב לצוות מנהלי הלקוחות שלנו, כולם אנשי תוכן מהטובים בישראל".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שני 28/11/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    טאבולה זה לא תוכן
  • 10.
    שרון 13/11/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    ראינו מיד שמדובר במישהו שנמצא בתפקיד שקטן למידותיו. בהצלחה איש יקר!
  • 9.
    תומר 09/11/2017 22:49
    הגב לתגובה זו
    חבל לבזבז אותו על תוכן מותגי.
  • 8.
    איש מקצוע מדהים ובן אדם! (ל"ת)
    פנינה 05/11/2017 23:39
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מרכאות 05/11/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
    תוכן עושים בחברות תוכן.
  • 6.
    ארז 05/11/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    עורך מצוין. משכמו ומעלה.
  • 5.
    תותח! (ל"ת)
    תותח! 05/11/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    דניאל 05/11/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    זה בטוח
  • 3.
    דנה 05/11/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    הוא הכי מתאים לסטוריז. עשה בשכל שעזב את ענף הפרסום.
  • 2.
    מירי 05/11/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה גדולה!
  • 1.
    רותי 05/11/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ובהצלחה. אם כבר תוכן, אז עם הטובים ביותר.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״