מטוויסטד ל-Storiez: יניב לוי מצטרף לסוכנות התוכן המותגי
סוכנות התוכן המותגי Storiez - בבעלותם של יעל דרומי, ליסה בן בסט וירון פרוסט ממשיכה להתרחב. החברה גייסה לשורותיה את יניב לוי (39), איש תוכן ששימש בתפקידי עריכה במספר כלי תקשורת מובילים, בהם גלובס ואתר וואלה!NEWS, שם כיהן כעורך מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים.
בתפקידו האחרון היה לוי ראש מחלקת התוכן במשרד הפרסום טוויסטד אותו הוא עוזב לאחר 8 חודשים בלבד. כעת גויס ל-Storiez, שם ישמש כמנהל לקוחות. מינוי זה מצטרף לגיוס נוסף של סטוריז השנה של נורית שר הדס, לשעבר עורכת מדור "נתח שוק" בגלובס, שפרשה מהעיתון לאחר עשר שנים ומונתה גם היא למנהלת לקוחות ב-Storiez.
Storiez היא סוכנות תוכן מותגי המתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן עבור לקוחותיה, ובאסטרטגיית ויצירת תוכן. מרבית אנשיה הם עורכים וכתבים לשעבר בכלי התקשורת הגדולים בישראל. בין לקוחות הסוכנות: ישראכרט, טבע, נוברטיס, בנק הפועלים, עמינח, כיל, פסגות, גינדי, שיבא ועוד.
מנכ"ל Storiez, ליסה בן בסט: "אנחנו שמחים לצרף את יניב לצוות מנהלי הלקוחות שלנו, כולם אנשי תוכן מהטובים בישראל".
- 11.שני 28/11/2017 09:06הגב לתגובה זוטאבולה זה לא תוכן
- 10.שרון 13/11/2017 14:58הגב לתגובה זוראינו מיד שמדובר במישהו שנמצא בתפקיד שקטן למידותיו. בהצלחה איש יקר!
- 9.תומר 09/11/2017 22:49הגב לתגובה זוחבל לבזבז אותו על תוכן מותגי.
- 8.איש מקצוע מדהים ובן אדם! (ל"ת)פנינה 05/11/2017 23:39הגב לתגובה זו
- 7.מרכאות 05/11/2017 17:31הגב לתגובה זותוכן עושים בחברות תוכן.
- 6.ארז 05/11/2017 17:02הגב לתגובה זועורך מצוין. משכמו ומעלה.
- 5.תותח! (ל"ת)תותח! 05/11/2017 15:51הגב לתגובה זו
- 4.דניאל 05/11/2017 12:07הגב לתגובה זוזה בטוח
- 3.דנה 05/11/2017 11:45הגב לתגובה זוהוא הכי מתאים לסטוריז. עשה בשכל שעזב את ענף הפרסום.
- 2.מירי 05/11/2017 11:20הגב לתגובה זובהצלחה גדולה!
- 1.רותי 05/11/2017 10:50הגב לתגובה זוכל הכבוד ובהצלחה. אם כבר תוכן, אז עם הטובים ביותר.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.