מטוויסטד ל-Storiez: יניב לוי מצטרף לסוכנות התוכן המותגי
סוכנות התוכן המותגי Storiez - בבעלותם של יעל דרומי, ליסה בן בסט וירון פרוסט ממשיכה להתרחב. החברה גייסה לשורותיה את יניב לוי (39), איש תוכן ששימש בתפקידי עריכה במספר כלי תקשורת מובילים, בהם גלובס ואתר וואלה!NEWS, שם כיהן כעורך מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים.
בתפקידו האחרון היה לוי ראש מחלקת התוכן במשרד הפרסום טוויסטד אותו הוא עוזב לאחר 8 חודשים בלבד. כעת גויס ל-Storiez, שם ישמש כמנהל לקוחות. מינוי זה מצטרף לגיוס נוסף של סטוריז השנה של נורית שר הדס, לשעבר עורכת מדור "נתח שוק" בגלובס, שפרשה מהעיתון לאחר עשר שנים ומונתה גם היא למנהלת לקוחות ב-Storiez.
Storiez היא סוכנות תוכן מותגי המתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן עבור לקוחותיה, ובאסטרטגיית ויצירת תוכן. מרבית אנשיה הם עורכים וכתבים לשעבר בכלי התקשורת הגדולים בישראל. בין לקוחות הסוכנות: ישראכרט, טבע, נוברטיס, בנק הפועלים, עמינח, כיל, פסגות, גינדי, שיבא ועוד.
מנכ"ל Storiez, ליסה בן בסט: "אנחנו שמחים לצרף את יניב לצוות מנהלי הלקוחות שלנו, כולם אנשי תוכן מהטובים בישראל".
- 11.שני 28/11/2017 09:06הגב לתגובה זוטאבולה זה לא תוכן
- 10.שרון 13/11/2017 14:58הגב לתגובה זוראינו מיד שמדובר במישהו שנמצא בתפקיד שקטן למידותיו. בהצלחה איש יקר!
- 9.תומר 09/11/2017 22:49הגב לתגובה זוחבל לבזבז אותו על תוכן מותגי.
- 8.איש מקצוע מדהים ובן אדם! (ל"ת)פנינה 05/11/2017 23:39הגב לתגובה זו
- 7.מרכאות 05/11/2017 17:31הגב לתגובה זותוכן עושים בחברות תוכן.
- 6.ארז 05/11/2017 17:02הגב לתגובה זועורך מצוין. משכמו ומעלה.
- 5.תותח! (ל"ת)תותח! 05/11/2017 15:51הגב לתגובה זו
- 4.דניאל 05/11/2017 12:07הגב לתגובה זוזה בטוח
- 3.דנה 05/11/2017 11:45הגב לתגובה זוהוא הכי מתאים לסטוריז. עשה בשכל שעזב את ענף הפרסום.
- 2.מירי 05/11/2017 11:20הגב לתגובה זובהצלחה גדולה!
- 1.רותי 05/11/2017 10:50הגב לתגובה זוכל הכבוד ובהצלחה. אם כבר תוכן, אז עם הטובים ביותר.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
