מטוויסטד ל-Storiez: יניב לוי מצטרף לסוכנות התוכן המותגי
סוכנות התוכן המותגי Storiez - בבעלותם של יעל דרומי, ליסה בן בסט וירון פרוסט ממשיכה להתרחב. החברה גייסה לשורותיה את יניב לוי (39), איש תוכן ששימש בתפקידי עריכה במספר כלי תקשורת מובילים, בהם גלובס ואתר וואלה!NEWS, שם כיהן כעורך מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים.
בתפקידו האחרון היה לוי ראש מחלקת התוכן במשרד הפרסום טוויסטד אותו הוא עוזב לאחר 8 חודשים בלבד. כעת גויס ל-Storiez, שם ישמש כמנהל לקוחות. מינוי זה מצטרף לגיוס נוסף של סטוריז השנה של נורית שר הדס, לשעבר עורכת מדור "נתח שוק" בגלובס, שפרשה מהעיתון לאחר עשר שנים ומונתה גם היא למנהלת לקוחות ב-Storiez.
Storiez היא סוכנות תוכן מותגי המתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן עבור לקוחותיה, ובאסטרטגיית ויצירת תוכן. מרבית אנשיה הם עורכים וכתבים לשעבר בכלי התקשורת הגדולים בישראל. בין לקוחות הסוכנות: ישראכרט, טבע, נוברטיס, בנק הפועלים, עמינח, כיל, פסגות, גינדי, שיבא ועוד.
מנכ"ל Storiez, ליסה בן בסט: "אנחנו שמחים לצרף את יניב לצוות מנהלי הלקוחות שלנו, כולם אנשי תוכן מהטובים בישראל".
- 11.שני 28/11/2017 09:06הגב לתגובה זוטאבולה זה לא תוכן
- 10.שרון 13/11/2017 14:58הגב לתגובה זוראינו מיד שמדובר במישהו שנמצא בתפקיד שקטן למידותיו. בהצלחה איש יקר!
- 9.תומר 09/11/2017 22:49הגב לתגובה זוחבל לבזבז אותו על תוכן מותגי.
- 8.איש מקצוע מדהים ובן אדם! (ל"ת)פנינה 05/11/2017 23:39הגב לתגובה זו
- 7.מרכאות 05/11/2017 17:31הגב לתגובה זותוכן עושים בחברות תוכן.
- 6.ארז 05/11/2017 17:02הגב לתגובה זועורך מצוין. משכמו ומעלה.
- 5.תותח! (ל"ת)תותח! 05/11/2017 15:51הגב לתגובה זו
- 4.דניאל 05/11/2017 12:07הגב לתגובה זוזה בטוח
- 3.דנה 05/11/2017 11:45הגב לתגובה זוהוא הכי מתאים לסטוריז. עשה בשכל שעזב את ענף הפרסום.
- 2.מירי 05/11/2017 11:20הגב לתגובה זובהצלחה גדולה!
- 1.רותי 05/11/2017 10:50הגב לתגובה זוכל הכבוד ובהצלחה. אם כבר תוכן, אז עם הטובים ביותר.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
