לאחר שנה וחצי ב-LEAD: תקציב מכללת אחוה למכרז
לאחר שנה וחצי בלבד במשרד הפרסום LEAD Ogilvy, תקציב הפרסום של המכללה האקדמית אחוה יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת המכללה האקדמית כי המציעים יהיו משרד פרסום בעל ותק של 3 שנים לפחות; משרד המעסיק לפחות 5 עובדים מקצועיים, כולל הבעלים, בהתאם לשירות הנדרש ולפחות פלנינג, קריאטיב וקופי, התמחות בעיצוב דיגיטלי וקלאסי ומנהל מדיה דיגיטלית. כמו כן דורשת המכללה היקף שירותי הפרסום של לפחות 3 מיליון שקלים ל-5 לקוחות לפחות (לכל אחד) ב-3 השנים האחרונות.
במכרז האחרון שבו ניצח LEAD התלוננו שניים מהמשרדים המשתתפים, יהושע TBWA וראובני פרידן (התמודדו גם סיגאווי את סיגאווי וליאו ברנט) כי הבריף שהועבר אליהם היה חסר תוכן מקצועי וללא מידע שיווקי שיאפשר להם היערכות נאותה שלהם לקראת הפרזנטציה. המשרדים אף ביקשו לקיים פגישה מקדימה עם נציגי המכללה אך נענו בשלילה ולאחר שהודיעו כי לא יגיעו להציג בפני המכללה דרשה המכללה שיכבדו את החוזה עליהם חתמו מולה לצד ערבות בסך 100 אלף שקל. לבסוף נאותו המשרדים להופיע בפני המכללה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב המכללה עמד בשנת 2016 על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים כ-3 מיליון שקלים. תקציב בהיקף דומה צפוי להיות התקציב שיועמד גם לשנת הפעילות הקרובה, כך ניתן ללמוד ממסמכי המכרז ומדרישות הסף שהעמידה המכללה.
- 3.טל 03/07/2017 08:38הגב לתגובה זואין סיכוי שם
- 2.מטומטם מי שניגש (ל"ת)לקוח לוזר 29/06/2017 19:13הגב לתגובה זו
- 1.קופירייטר מגזרי 29/06/2017 10:25הגב לתגובה זוגם ככה המכללה מפוצצת בפאטמות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
