לאחר שנה וחצי ב-LEAD: תקציב מכללת אחוה למכרז
לאחר שנה וחצי בלבד במשרד הפרסום LEAD Ogilvy, תקציב הפרסום של המכללה האקדמית אחוה יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת המכללה האקדמית כי המציעים יהיו משרד פרסום בעל ותק של 3 שנים לפחות; משרד המעסיק לפחות 5 עובדים מקצועיים, כולל הבעלים, בהתאם לשירות הנדרש ולפחות פלנינג, קריאטיב וקופי, התמחות בעיצוב דיגיטלי וקלאסי ומנהל מדיה דיגיטלית. כמו כן דורשת המכללה היקף שירותי הפרסום של לפחות 3 מיליון שקלים ל-5 לקוחות לפחות (לכל אחד) ב-3 השנים האחרונות.
במכרז האחרון שבו ניצח LEAD התלוננו שניים מהמשרדים המשתתפים, יהושע TBWA וראובני פרידן (התמודדו גם סיגאווי את סיגאווי וליאו ברנט) כי הבריף שהועבר אליהם היה חסר תוכן מקצועי וללא מידע שיווקי שיאפשר להם היערכות נאותה שלהם לקראת הפרזנטציה. המשרדים אף ביקשו לקיים פגישה מקדימה עם נציגי המכללה אך נענו בשלילה ולאחר שהודיעו כי לא יגיעו להציג בפני המכללה דרשה המכללה שיכבדו את החוזה עליהם חתמו מולה לצד ערבות בסך 100 אלף שקל. לבסוף נאותו המשרדים להופיע בפני המכללה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב המכללה עמד בשנת 2016 על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים כ-3 מיליון שקלים. תקציב בהיקף דומה צפוי להיות התקציב שיועמד גם לשנת הפעילות הקרובה, כך ניתן ללמוד ממסמכי המכרז ומדרישות הסף שהעמידה המכללה.
- 3.טל 03/07/2017 08:38הגב לתגובה זואין סיכוי שם
- 2.מטומטם מי שניגש (ל"ת)לקוח לוזר 29/06/2017 19:13הגב לתגובה זו
- 1.קופירייטר מגזרי 29/06/2017 10:25הגב לתגובה זוגם ככה המכללה מפוצצת בפאטמות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
