פרסומת לכסא וגיגית? הנונסנס בקמפיין קליק מגיע לשיא חדש
שני סרטים חדשים של משרד הפרסום גרייט, למותג חטיפי השוקולד קליק, לוקח את שפת הנונסנס של המותג לרמה חדשה של גישת "אנחנו לא לוקחים שום דבר ברצינות".
כיסא וגיגית, שני החפצים הטריוויאליים הללו הם שני הכוכבים בסרטים החדשים שלכאורה עושים הכל כדי לשדר שהם לא צריכים לפרסם "כשזה טעים זה טעים, אז מה זה משנה מה נפרסם", וכמובן שגם הקליק שם, על תקן האימג' התת-הכרתי המשעשע. מבחינת המספרים לא מדובר בנונסנס - סרט הכסא הגיע למיליון צפיות וסרט הגיגית עומד כעת על כ-300 אלף.
"קהל היעד שלנו, טינאייג'רים, מאוד ציני לגבי פרסומות. החלטנו לזרום עם הקו הזה ולעשות פרסומות פארודיות ומודעות לעצמן, בלי לדבר על המוצר עצמו" אומר רז מסינג, סמנכ"ל קריאיטיב בגרייט. המהלך מיועד לקהל בני הנוער ועלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל. מאחר ואלו הן שתי המדיות בהן חי קהל היעד שלנו".
קרדיטים:
משרד הפרסום: Great Digital Partners
מנכ"ל: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהל מדיה חברתית: ג'ניה קיפניס, ברק ראובן
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
פלנר: רן שלהבי
סופרוויזר: נטע מגן
תקציבאי: הד עינב
מנכ"ל 49ers: ערן לופו
סמנכ"ל49ers : לימור גורביץ
סמנכ"ל שיווק יוניליוור: מיכל גולדמן, ישי מנדיל
מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית
מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני
מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס
יח"צ: חן קולקר ליפה אפרתי
חברת הפקה: אודיני סרטים
במאי: אופיר לובל
צלם: שחר רזניק
עורך: יגאל טל
מפיק ראשי: אודי אפרת
ניהול הפקה: ג'ואי כוזר
ע. במאי: אודי לושי
שחקנים: גיא גורביץ' (לזוהר יעקובסון) ויעל טל (לאיילה ברק)
קריין: יפתח חוצב (לתאריקה זוהר)
עריכת און ליין: אלון משי
בית פוסט: מיוחס
עריכת סאונד: גיא שקדי לבייס סאונד
- 3.מצחיק (ל"ת)ערן 17/01/2017 09:47הגב לתגובה זו
- 2.בני 16/01/2017 22:44הגב לתגובה זוכשאין רעיון עושים ״שטויות״ כשאין תובנה אמיתית ממציאים דאחקות - משיחות עם בני נוער הם לא מעריכים ולא מבינים את ה״קטע״. אבל באמת שיהיה בהצלחה רק שימו עין על הקופה... שלא תהיה פתאום נפילה במכירות מרוב הרפתקאות.
- 1.אחלה קמפיין (ל"ת)רזי ברווזי 16/01/2017 16:53הגב לתגובה זו
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.