קליק. קמפיין לגיגית
צילום: יח"צ
TV

פרסומת לכסא וגיגית? הנונסנס בקמפיין קליק מגיע לשיא חדש

שני החפצים הטריוויאליים הללו הם שני הכוכבים בסרטים החדשים שלכאורה עושים הכל כדי לשדר שהם לא צריכים לפרסם "כשזה טעים זה טעים, אז מה זה משנה מה נפרסם"
משה בנימין | (3)

שני סרטים חדשים של משרד הפרסום גרייט, למותג חטיפי השוקולד קליק, לוקח את שפת הנונסנס של המותג לרמה חדשה של גישת "אנחנו לא לוקחים שום דבר ברצינות". 

 

כיסא וגיגית, שני החפצים הטריוויאליים הללו הם שני הכוכבים בסרטים החדשים שלכאורה עושים הכל כדי לשדר שהם לא צריכים לפרסם "כשזה טעים זה טעים, אז מה זה משנה מה נפרסם", וכמובן שגם הקליק שם, על תקן האימג' התת-הכרתי המשעשע. מבחינת המספרים לא מדובר בנונסנס - סרט הכסא הגיע למיליון צפיות וסרט הגיגית עומד כעת על כ-300 אלף.  

 

"קהל היעד שלנו, טינאייג'רים, מאוד ציני לגבי פרסומות. החלטנו לזרום עם הקו הזה ולעשות פרסומות פארודיות ומודעות לעצמן, בלי לדבר על המוצר עצמו" אומר רז מסינג, סמנכ"ל קריאיטיב בגרייט. המהלך מיועד לקהל בני הנוער ועלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל. מאחר ואלו הן שתי המדיות בהן חי קהל היעד שלנו".

קרדיטים:

משרד הפרסום: Great Digital Partners

מנכ"ל: גיא סעד

סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

מפיקה: רחלי בוקסנבוים

קופירייטר בכיר: אילן ירוחם

ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי

ארט: רייצ'ל שניידר

מנהל מדיה חברתית: ג'ניה קיפניס, ברק ראובן

מנהל תוכן: אליאב מנדלסון

פלנר: רן שלהבי

סופרוויזר: נטע מגן

תקציבאי: הד עינב

מנכ"ל 49ers: ערן לופו

סמנכ"ל49ers : לימור גורביץ

סמנכ"ל שיווק יוניליוור: מיכל גולדמן, ישי מנדיל

מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית

מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני

מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס

יח"צ: חן קולקר ליפה אפרתי

חברת הפקה: אודיני סרטים

במאי: אופיר לובל

צלם: שחר רזניק

עורך: יגאל טל

מפיק ראשי: אודי אפרת

ניהול הפקה: ג'ואי כוזר

ע. במאי: אודי לושי

שחקנים: גיא גורביץ' (לזוהר יעקובסון) ויעל טל (לאיילה ברק)

קריין: יפתח חוצב (לתאריקה זוהר)

עריכת און ליין: אלון משי

בית פוסט: מיוחס

עריכת סאונד: גיא שקדי לבייס סאונד

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מצחיק (ל"ת)
    ערן 17/01/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בני 16/01/2017 22:44
    הגב לתגובה זו
    כשאין רעיון עושים ״שטויות״ כשאין תובנה אמיתית ממציאים דאחקות - משיחות עם בני נוער הם לא מעריכים ולא מבינים את ה״קטע״. אבל באמת שיהיה בהצלחה רק שימו עין על הקופה... שלא תהיה פתאום נפילה במכירות מרוב הרפתקאות.
  • 1.
    אחלה קמפיין (ל"ת)
    רזי ברווזי 16/01/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.