מיכל גולדמן
צילום: אנצ'ו גוש

לאחר 21 שנים ביוניליוור - סמנכ"ל השיווק מיכל גולדמן פורשת

גולדמן צפויה להישאר בתפקידה עד לסוף שנת 2016 אז תוחלף על ידי ישי מנדיל, כיום מנהל שיווק לקוחות בחטיבת המכירות
משה בנימין | (7)

21 שנים במקום עבודה זה הרבה יותר מעוד משרה, אלא בית, מקום שחלק נכבד מעברך קשור בו, כרוך בו וזכרונות רבים מקופלים בתוכו. זהו פרק הזמן שמותירה מאחוריה מיכל גולדמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור שמסיימת את דרכה בנציגות הישראלית של תאגיד הקמעונאות הבינלאומי.

בשנים האחרונות גולדמן הפכה לחלק מהפנים המזוהות עם יונילוור ישראל, בעיקר בזכות האינטראקציה שלה מול משרדי הפרסום כסמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל ב-11 השנים האחרונות. גולדמן שימשה כחברת הנהלה ובמהלך השנים הובילה אסטרטגיות שיווקיות ועסקיות בחברה, חדשנות, ניהול התקשורת השיווקית והצעדת החברה אל עולם הדיגיטל, כשבתווך היא מגדלת תחתיה את המנהלים ודור העתיד של חטיבת השיווק בישראל. 

גולדמן צפויה להישאר בתפקידה עד לסוף שנת 2016 אז תוחלף על ידי ישי מנדיל, כיום מנהל שיווק לקוחות בחטיבת המכירות. מנדיל ייכנס לתפקידו החדש ב-1 לינואר 2017. הוא הצטרף לחברה בשנת 2006 כמנהל שירותי שיווק וטרם תפקידו הנוכחי מילא תפקידי מנהל שיווק חטיפים ודגני בוקר בחברה. 

ענת גבריאל, מנכ"ל יוניליוור ישראל: "אני רוצה להודות למיכל על העשייה והתרומה הרבה לצמיחת החברה. אני מאחלת למיכל הצלחה רבה בהמשך דרכה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אישה גסה, לקח לענת גבריאל שנים להעיף אותה (ל"ת)
    יוניליוור 10/03/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    סתם כותב אבל אין לי באמת מה לכתוב (ל"ת)
    במבי 14/07/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נראה שאכלה יותר מדי שוקולדים במשרד (ל"ת)
    מישהו 13/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אישה חכמה ומנוסה-הפסד ליוניליוור (ל"ת)
    אבי 12/07/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גידלה דורות של אנשי שיווק מצוינים! (ל"ת)
    מירב 12/07/2016 00:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אשת מקצוע מהמעלה הראשונה! (ל"ת)
    בהצלחה רבה 11/07/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בועז 73 11/07/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    זו האמת, זו לא השמצה. דורות של משרדי פרסום ידעו להעיד על כך.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.