
עדיין קטנה יחסית מול HOT ו-yes: סלקום TV סוגרת שנת פעילות עם 70 אלף מנויים
שירות סלקום TV רשם בסוף 2015 כ-70 אלף מנויים, כך עולה מדוח סלקום לסיכום השנה שפורסם בשעה האחרונה (יום ג'). מדובר על גידול של 20 אלף ברבעון האחרון. בשוק הסיטונאי מספר המנויים עומד על 100 אלף, גידול של 30 אלף מהדוח בסוף הרבעון השלישי של 2015. הכנסותיה של סלקום עמדו על 4.18 מיליארד שקלים, ירידה של 8.5% בהשוואה ל-2014. הרווח הנקי צלל ב-72.6% מ-354 מיליון שקלים ב-2014 ל-97 מיליון בשנה החולפת. סלקום TV הושקה בסוף דצמבר 2014, מלווה בקמפיין מוצלח מאד בכיכובו של אודי כגן. החברה מנסה להציב אלטרנטיבה ל-HOT ו-yes מבחינת התוכן, ובעיקר בשורת המחיר - 100 שקלים בחודש. השירות מועבר באמצעות האינטרנט וכלל את כל ערוצי עידן פלוס, וערוצים נוספים עמם חתמה החברה על חוזה, בהם ספורט 5 וערוץ ONE, נשיונל ג'יאוגרפיק, CNN , ערוצים FOX NEWSו-FOX BUSINESS ועוד, לצד ספריית DVD שמורכבת מסדרות וסרטים. לדברי ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, "זוהי שנת ההשקה המוצלחת של סלקום TV שחוללה מהפכה ומציעה אלטרנטיבה צרכנית בשוק הטלויזיה, עם למעלה מ-70 אלף בתי אב שנהנים כיום מחווית הטלוויזיה של סלקום. ב-2015 החלה הקבוצה לפעול גם בשוק הסיטונאי עם הצעות אטרקטיביות ללקוחות הן בעולם הטריפל והן בעולם תשתית וספק האינטרנט. למרות האתגרים הרבים ביישום הרפורמה, אנו מובילים את גיוס הלקוחות בשוק הסיטונאי עם כ-100 אלף בתי אב נכון להיום".