מימין: עופר יהודאי וזיו אלול
צילום: אתר החברה

אקזיט דיגיטלי: חברת הפרסום הישראלית אינראקטיב נמכרה ל-RNTS ב-72 מיליון דולר

אינראקטיב הוקמה ב-2007 על ידי עופר יהודאי וזיו אלול ותחום ההתמחות שלה הוא פרסום במובייל. ב-2015 שהסתיימה ברווח בשורה התחתונה, עמד הרווח הגולמי של אינראקטיב על 43.2 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה גם מודי כידון מבעלי גיתם BBDO
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה אינראקטיב פרסום

חברת RNTS מדיה הגרמנית המחזיקה בבעלותה את Fyber Gmbh הודיעה היום (יום ה) על רכישת 100% ממניות חברת הפרסום הישראלית אינראקטיב תמורת 72 מיליון דולר. הסכם המכירה הוא דו-שלבי ולפיו RNTS תשלם לאינראקטיב 46 מיליון דולר במזומן ו-26 מיליון דולר נוספים בכפוף לעמידה ביעדים עסקיים ב-3 השנים הקרובות. 

אינראקטיב הוקמה ב-2007 על ידי עופר יהודאי וזיו אלול ותחום ההתמחות שלה הוא פרסום במובייל. החברה פיתחה מערכת פרסום למפתחי אפליקציות שבאמצעותה ניתן למקסם את מכירת שטחי הפרסום באפליקציה. באמצעות המערכת של אינראקטיב, המסופקת באמצעות חבילת קוד למכירה (SDK), יכול המפתח לבחור בזמן אמת את מודל הפרסומות הרווחי ביותר או את החברה שתשלם עבור שטח המדיה את המחיר הגבוה ביותר.

החברה מפעילה סניפים ב-4 מוקדים בעולם: המטה הראשי בתל אביב, סן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון. החברה מעסיקה 76 עובדים עם כ-630 מיליון משתמשים יוניקים מדי חודש. ב-180 מדינות מסביב לעולם. ב-2015 שהסתיימה ברווח בשורה התחתונה, עמד הרווח הגולמי של אינראקטיב על 43.2 מיליון דולר - עלייה של 100% לעומת השנה החולפת. החברה צופה גידול דומה במהלך השנתיים הקרובות. 

במהלך השנים, מאז הקמתה גייסה אינראקטיב כ-12 מיליון דולר ממשקיעים שונים בהובלת קרן אוורגרין, ביניהם: עודד פדרבוש, ירון אדלר ומודי כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO.

לדברי זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב ואחד ממייסדי החברה: "זהו הישג גדול לאינראקטיב ואנחנו מאוד גאים בצוות המדהים שלנו. אנחנו עובדים עם Fyber וצוות ההנהלה הבכירה שלה מזה תקופה ארוכה, ומתרגשים מאוד להצטרף למשפחת RNTS. אחנו מלאי תשוקה מהפוטנציאל שטמון בעתיד המשותף שלנו יחד, נלהבים מהסינרגיה ובטוחים ביכולתנו לעבוד יחד".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    המטה המרכזי. נמצא בפ"ת ולא בת"א (ל"ת)
    אחד שמבין-למה אני בפ 04/03/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חברה מעולה! פרגון ענק! (ל"ת)
    דן 03/03/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.