עוברים, מתחברים ומתרחבים: smoyz פותחת את 2016 עם 4 תקציבים חדשים
סוכנות הפרסום smoyz creative minds בבעלות יעל רנה-אסף פותחת את שנת 2016 עם 4 תקציבים חדשים: Delonghi, Kenwood, X BOX ו-Burger King.
סוכנות הקריאייטיב smoyz עברה מספר שינוים לאחרונה. לפני מספר חודשים היא העתיקה את משרדיה מדרום תל אביב לרחוב הקישון בבני ברק/רמת גן ולאחרונה גם חבר אליה עומר המעגן-אסף עם חלק מלקוחות פלא-פה לאחר הפרידה משותפו בשנים האחרונות מיכאל מור יוסף. מעבר לשותפות המקצועית שיוצאת לדרכה - המעגן אסף הוא גם בעלה של רנה-אסף.
לקוחות smoyz כוללים את קבוצת מותגי חוגלה (האגיס, לילי, ניקול), ריגלי (אורביט, five, סקיטלס), הודיס (קרולינה למקה, טופ טן), שבועון לאישה, מלכות היופי, אוונט, Aldo, Call It Spring, H&M, Muller ועוד.
רנה-אסף אמרה לאייס: "2016 תהא שנה בה נמשיך לפרוץ את גבולות הפרסום והשיווק ולהפתיע בקריאייטיב פורץ דרך. בשבילנו 360 זו דרך חיים ולא רק סיסמה במצגת ללקוח".
- 2.מישהו שיודע 26/09/2017 12:09הגב לתגובה זויעל תשלם לכם שכר נמוך מאוד ותזלזל בעבודה שלכם. אחרי שתסיים לעשות עליכם סיבוב תעיף אתכם לפח. שיהיה בהצלחה.
- 1.רועי 04/01/2016 12:44הגב לתגובה זומפוצצים בכישרון, קריאיטיביות ונאמנות ללקוחות שלהם.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
