סוף סוף 30 פלוס: 'הישרדות' קפצה ב-15% ל-30.7%, 'המקור' ירדה ב-2.5 נקודות
אחרי שבועיים עם נתוני צפייה נמוכים מרף 30 הנקודות, הישרדות (רשת, ערוץ 2) חוזרת לפורמה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית התחזקה אמש (יום ג') 30.7%, מול 27.7% ביום ראשון השבוע, ו-26.6% בשלישי שעבר. מנגד, המקור (ערוץ 10) נחלשה ביחס לתכנית בשבוע שעבר, וירדה מ-11.5% ל-9%.
הסדרה המדרשה (רשת, ערוץ 2) רשמה 19.2%, הצינור (ערוץ 10) ניפקה 7.3%, לקט של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.8% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 10.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.
- 16.גל 04/01/2016 17:11הגב לתגובה זומטעה ומשקר. פשוט מריצים קדימה את הפרסומות
- 15.דווקא את התמונה של לירון שמו. מעניין למה (ל''ת) (ל"ת)/// 28/12/2015 00:35הגב לתגובה זו
- 14.אוי לירון. איזה ציצי 24/12/2015 18:51הגב לתגובה זולפני שבועיים אצלנו במשפחה זיהו כולם את אהבת ההפקה ללירון ועומר וממש המרו שההפקה תסדר משימת חסינות שבה לירון תנצח דבר שאכן קרה. גם השבוע ההפקה סידרה ללירון פסל חסינות בבקתת משא ומתן. מדוע הפסלון צץ רק כאשר לירון הגיעה לבקתה ? מדוע זה לא קרה קודם. כמו כן , אחרי הדחת אמסלם מיד הבנו שאמסלם למרות חוזקו יפסיד לעומר המועדף עי ההפקה. אצלנו במשפחה מוכנים להישבע שלעומר בחבילה היו לפחות 10 מפתחות שפותחים את המנעול כאשר לאמסלם כנראה אולי היה בקושי מפתח אחד. ההפקה מתערבת בגסות במתרחש ומסדרת משימות לפי יכולות השורדים המועדפים עליה , כמו שבזמנו ההפקה הצילה את דן מנו עי העברתו לקבוצה שנייה רגע לפני ההצבעה בה החליטו כולם פה אחד להעיף את דן מנו.
- מה חדש? 27/12/2015 12:57הגב לתגובה זודנה ברגר היתה אמורה לעוף כבר בפרק הראשון
- 13.נו..פלא....תראו כמה אתם מדברים על הבאז של הבזז (ל"ת)סבא אליעזר 22/12/2015 20:20הגב לתגובה זו
- 12.וכל הבאז הוא מהבזז.אני בז לתוכנית (ל"ת)הבז 22/12/2015 17:38הגב לתגובה זו
- 11.מעלים את הרייטינג -החזה שלה כנראה זה כל הרייטינג (ל"ת)22 21/12/2015 11:37הגב לתגובה זו
- 10.דודי 18/12/2015 20:29הגב לתגובה זולירון בלי עמוד שידרה שפוטה של עומר התכמן והמרושע לוקח ילדה סתומה ומשחק איתה כמו בובה אין לך דעה משלך מגעילה
- 9.איזה בזאז (ל"ת)פי 11/12/2015 07:37הגב לתגובה זו
- 8.צופה הישרדות 10/12/2015 18:18הגב לתגובה זואם ילכו מולי ברחוב לבושות אני לא אזהה אבל בבגד ים ..
- 7.המקור תמשיך לרדת (ל"ת)יוני 09/12/2015 21:22הגב לתגובה זו
- 6.22 09/12/2015 19:10הגב לתגובה זובאופן אוטומטי
- 5.אח שלו 09/12/2015 11:51הגב לתגובה זוזה נראה יותר בטיפול...כל החפירות האינסופיות האלה על כמה קשה וכמה קשה. להקיא!
- 4.זה לא השרדות זה קייטנה רון שובל רק משמין (ל"ת)עלק השרדות 09/12/2015 11:15הגב לתגובה זו
- 3.אחד שמבין 09/12/2015 10:52הגב לתגובה זוזה שיא הרייטינג
- 2.החזה של לירון זה פשוט הפלא השמיני של העולם.. (ל"ת)בן 09/12/2015 10:48הגב לתגובה זו
- 1.אדם מהיישוב 09/12/2015 10:08הגב לתגובה זוהציצי שלך פשוט מטורף!!!!!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
