הישרדות לירון
צילום: רשת, ערוץ 2
רייטינג

סוף סוף 30 פלוס: 'הישרדות' קפצה ב-15% ל-30.7%, 'המקור' ירדה ב-2.5 נקודות

לאחר שבועיים של נתונים הנמוכים מרף 30 הנקודות, ב'רשת' יכולים להיות מרוצים מנתוני התכנית והערב בכלל. 'חדשות 2' התחזקה גם כן, 'המקור' ירדה ל-9%
אלכסנדר כץ | (17)

אחרי שבועיים עם נתוני צפייה נמוכים מרף 30 הנקודות, הישרדות (רשת, ערוץ 2) חוזרת לפורמה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית התחזקה אמש (יום ג') 30.7%, מול 27.7% ביום ראשון השבוע, ו-26.6% בשלישי שעבר. מנגד, המקור (ערוץ 10) נחלשה ביחס לתכנית בשבוע שעבר, וירדה מ-11.5% ל-9%.

 

הסדרה המדרשה (רשת, ערוץ 2) רשמה 19.2%, הצינור (ערוץ 10) ניפקה 7.3%, לקט של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.8% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 10.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.

 

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    גל 04/01/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    מטעה ומשקר. פשוט מריצים קדימה את הפרסומות
  • 15.
    דווקא את התמונה של לירון שמו. מעניין למה (ל''ת) (ל"ת)
    /// 28/12/2015 00:35
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אוי לירון. איזה ציצי 24/12/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    לפני שבועיים אצלנו במשפחה זיהו כולם את אהבת ההפקה ללירון ועומר וממש המרו שההפקה תסדר משימת חסינות שבה לירון תנצח דבר שאכן קרה. גם השבוע ההפקה סידרה ללירון פסל חסינות בבקתת משא ומתן. מדוע הפסלון צץ רק כאשר לירון הגיעה לבקתה ? מדוע זה לא קרה קודם. כמו כן , אחרי הדחת אמסלם מיד הבנו שאמסלם למרות חוזקו יפסיד לעומר המועדף עי ההפקה. אצלנו במשפחה מוכנים להישבע שלעומר בחבילה היו לפחות 10 מפתחות שפותחים את המנעול כאשר לאמסלם כנראה אולי היה בקושי מפתח אחד. ההפקה מתערבת בגסות במתרחש ומסדרת משימות לפי יכולות השורדים המועדפים עליה , כמו שבזמנו ההפקה הצילה את דן מנו עי העברתו לקבוצה שנייה רגע לפני ההצבעה בה החליטו כולם פה אחד להעיף את דן מנו.
  • מה חדש? 27/12/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    דנה ברגר היתה אמורה לעוף כבר בפרק הראשון
  • 13.
    נו..פלא....תראו כמה אתם מדברים על הבאז של הבזז (ל"ת)
    סבא אליעזר 22/12/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    וכל הבאז הוא מהבזז.אני בז לתוכנית (ל"ת)
    הבז 22/12/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מעלים את הרייטינג -החזה שלה כנראה זה כל הרייטינג (ל"ת)
    22 21/12/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    דודי 18/12/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    לירון בלי עמוד שידרה שפוטה של עומר התכמן והמרושע לוקח ילדה סתומה ומשחק איתה כמו בובה אין לך דעה משלך מגעילה
  • 9.
    איזה בזאז (ל"ת)
    פי 11/12/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    צופה הישרדות 10/12/2015 18:18
    הגב לתגובה זו
    אם ילכו מולי ברחוב לבושות אני לא אזהה אבל בבגד ים ..
  • 7.
    המקור תמשיך לרדת (ל"ת)
    יוני 09/12/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    22 09/12/2015 19:10
    הגב לתגובה זו
    באופן אוטומטי
  • 5.
    אח שלו 09/12/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    זה נראה יותר בטיפול...כל החפירות האינסופיות האלה על כמה קשה וכמה קשה. להקיא!
  • 4.
    זה לא השרדות זה קייטנה רון שובל רק משמין (ל"ת)
    עלק השרדות 09/12/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שמבין 09/12/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    זה שיא הרייטינג
  • 2.
    החזה של לירון זה פשוט הפלא השמיני של העולם.. (ל"ת)
    בן 09/12/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אדם מהיישוב 09/12/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    הציצי שלך פשוט מטורף!!!!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״