לאחר שנים עם יהושע TBWA: מכללת אחוה מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
לאחר שנים רבות של עבודה משותפת עם משרד הפרסום יהושע TBWA, המכללה האקדמית אחוה מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז פומבי. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לתקופה של 36 חודשים עם אופציה של המכללה להאריך את תקופת ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת.
תקציב הפרסום של המכללה הדרומית צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים, היקף זהה לזה של השנה החולפת. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 עמד התקציב על כ-15 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6 מיליון שקלים. בין 2010 ל-2013 נע התקציב בין 3 ל-7 מיליון שקל במחיר מחירון. בכל השנים האלו טופל התקציב על ידי יהושע TBWA. ב-2015 עד למועד זה, התקציב עומד על כ-11 מיליון שקל במחיר מחירון, כאשר רובו, כ-75%, מופנה לאינטרנט.
בין תנאי הסף של המכללה היא דורשת מהמשרדים המתמודדים ותק של 5 שנים לפחות בתחום הפרסום ויכולת לספק שירותי פרסום ושיווק לרבות ייעוץ אסטרטגי ושיווקי, מחקר ופלנינג, קריאייטיב וקופי, סטודיו ורכש מדיה בתחומים בעיתונות כתובה, דיגיטל, טלוויזיה, רדיו, סלולר וכן בניית תמהיל מדיה. בנוסף נדרש מהמציע להעסיק לפחות 15 עובדים בהתאם לשירות הנדרש ולפחות תקציבאי, סופרוויזר ומנהל לקוחות.
בתנאי הסף שנוגעים לגודל המחזור של המשרד דורשת המכללה היקף פעילות של 20 מיליון שקל לפחות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. כמו כן, על המשרד להיות כזה שהעניק שירותי פרסום ב-3 השנים האחרונות ל-5 לקוחות לפחות כשהיקף הפרסום של כל אחד מהלקוחות עומד על יותר מ-3 מיליון שקל.
על פי תנאי המכרז, קביעת הניקוד למשרדים שיעברו את שלב א' שבו תבחן העמידה בתנאי הסף, תשוקלל לפי משקל של 50% למדד האיכות שיכלול את הפרזנטציה. בשלב זה ייבדק נסיונו של המשרד, איכות וכמות המנהלים והעובדים במשרד והצגת ניתוח של שוק ההשכלה הגבוהה, פתרון אסטרטגי ורעיונות ליישום. בשלב ג' תבחן ההצעה המסחרית שכוללת את גובה החזר העמלה שיציע משרד הפרסום (25%) והצעת המדיה - בחינת כח הקנייה של משרד הפרסום (25%).
סעיף מעניין שצורף למסמכי המכרז נוגע למקרה של שוויון בניקוד בין 2 הצעות במכרז - במקרה זה מבהירה המכללה כי ינתן יתרון ל"עסק בשליטת אישה". המועד האחרון להגשת הצעות יהיה ב-22 בנובמבר. המשרדים שנבחרו להשתתף במכרז יקבלו לידיהם את הבריף ב-1 בדצמבר.
המכללה האקדמית אחוה הוקמה ב-1971 ומקיימת כיום לימודים לקראת תואר ראשון של אוניברסיטת בן גוריון, שעתידים להסתיים. במכללה לומדים כ-3500 סטודנטים, בהם 2500 סטודנטים לתואר ראשון ושני והשאר לומדים במכינות קדם אקדמיות וייעודיות ובלימודי תעודה והשתלמויות לעובדי הוראה.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
תחומי ההתמחות של המכללה הם בית הספר לחינוך - המלמד לתואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך, מתמטיקה, אנגלית, ספרות, לשון, היסטוריה, מינהל מערכות חינוך, והוראת מדעי הטבע. בית ספר למדעים - המלמד לתואר ראשון בפסיכולוגיה, מדעי החיים, מדעי הסביבה ו-B.A רב תחומי. בית ספר לתארים מתקדמים - המלמד לתואר שני בתכניות: מנהל מערכות חינוך, חינוך מיוחד, חינוך מתמטי לבי"ס יסודי, תרבות עם ישראל והוראתה.
- 2.ספי 04/11/2015 18:18הגב לתגובה זוכשאני עבדתי בפרסום לקוח כזה לא היה מדמיין אפילו לצאת עם מכרז. איזו בדיחה. מעניין מי המשרדים שישפילו את עצמם ויגשו למכרז הכלום ושום דבר הזה.
- 1.רוני 04/11/2015 15:30הגב לתגובה זותנחומי הכנים למי שהולך לקבל את תקציב הפח האומלל הזה עם "מנהלות השיווק" שלא הייתי נותן להן לנהל מתנ"ס.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
