לאחר שנים עם יהושע TBWA: מכללת אחוה מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
לאחר שנים רבות של עבודה משותפת עם משרד הפרסום יהושע TBWA, המכללה האקדמית אחוה מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז פומבי. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לתקופה של 36 חודשים עם אופציה של המכללה להאריך את תקופת ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת.
תקציב הפרסום של המכללה הדרומית צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים, היקף זהה לזה של השנה החולפת. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 עמד התקציב על כ-15 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6 מיליון שקלים. בין 2010 ל-2013 נע התקציב בין 3 ל-7 מיליון שקל במחיר מחירון. בכל השנים האלו טופל התקציב על ידי יהושע TBWA. ב-2015 עד למועד זה, התקציב עומד על כ-11 מיליון שקל במחיר מחירון, כאשר רובו, כ-75%, מופנה לאינטרנט.
בין תנאי הסף של המכללה היא דורשת מהמשרדים המתמודדים ותק של 5 שנים לפחות בתחום הפרסום ויכולת לספק שירותי פרסום ושיווק לרבות ייעוץ אסטרטגי ושיווקי, מחקר ופלנינג, קריאייטיב וקופי, סטודיו ורכש מדיה בתחומים בעיתונות כתובה, דיגיטל, טלוויזיה, רדיו, סלולר וכן בניית תמהיל מדיה. בנוסף נדרש מהמציע להעסיק לפחות 15 עובדים בהתאם לשירות הנדרש ולפחות תקציבאי, סופרוויזר ומנהל לקוחות.
בתנאי הסף שנוגעים לגודל המחזור של המשרד דורשת המכללה היקף פעילות של 20 מיליון שקל לפחות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. כמו כן, על המשרד להיות כזה שהעניק שירותי פרסום ב-3 השנים האחרונות ל-5 לקוחות לפחות כשהיקף הפרסום של כל אחד מהלקוחות עומד על יותר מ-3 מיליון שקל.
על פי תנאי המכרז, קביעת הניקוד למשרדים שיעברו את שלב א' שבו תבחן העמידה בתנאי הסף, תשוקלל לפי משקל של 50% למדד האיכות שיכלול את הפרזנטציה. בשלב זה ייבדק נסיונו של המשרד, איכות וכמות המנהלים והעובדים במשרד והצגת ניתוח של שוק ההשכלה הגבוהה, פתרון אסטרטגי ורעיונות ליישום. בשלב ג' תבחן ההצעה המסחרית שכוללת את גובה החזר העמלה שיציע משרד הפרסום (25%) והצעת המדיה - בחינת כח הקנייה של משרד הפרסום (25%).
סעיף מעניין שצורף למסמכי המכרז נוגע למקרה של שוויון בניקוד בין 2 הצעות במכרז - במקרה זה מבהירה המכללה כי ינתן יתרון ל"עסק בשליטת אישה". המועד האחרון להגשת הצעות יהיה ב-22 בנובמבר. המשרדים שנבחרו להשתתף במכרז יקבלו לידיהם את הבריף ב-1 בדצמבר.
המכללה האקדמית אחוה הוקמה ב-1971 ומקיימת כיום לימודים לקראת תואר ראשון של אוניברסיטת בן גוריון, שעתידים להסתיים. במכללה לומדים כ-3500 סטודנטים, בהם 2500 סטודנטים לתואר ראשון ושני והשאר לומדים במכינות קדם אקדמיות וייעודיות ובלימודי תעודה והשתלמויות לעובדי הוראה.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
תחומי ההתמחות של המכללה הם בית הספר לחינוך - המלמד לתואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך, מתמטיקה, אנגלית, ספרות, לשון, היסטוריה, מינהל מערכות חינוך, והוראת מדעי הטבע. בית ספר למדעים - המלמד לתואר ראשון בפסיכולוגיה, מדעי החיים, מדעי הסביבה ו-B.A רב תחומי. בית ספר לתארים מתקדמים - המלמד לתואר שני בתכניות: מנהל מערכות חינוך, חינוך מיוחד, חינוך מתמטי לבי"ס יסודי, תרבות עם ישראל והוראתה.
- 2.ספי 04/11/2015 18:18הגב לתגובה זוכשאני עבדתי בפרסום לקוח כזה לא היה מדמיין אפילו לצאת עם מכרז. איזו בדיחה. מעניין מי המשרדים שישפילו את עצמם ויגשו למכרז הכלום ושום דבר הזה.
- 1.רוני 04/11/2015 15:30הגב לתגובה זותנחומי הכנים למי שהולך לקבל את תקציב הפח האומלל הזה עם "מנהלות השיווק" שלא הייתי נותן להן לנהל מתנ"ס.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
