משיח. סלקום TV
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

האיש בעל 1,000 התירוצים: משיח בקמפיין לסלקום טריפל - מצחיק מאי פעם

אפשר להכריז ללא ספק שמדובר בדמות המצחיקה ביותר כרגע בפרסום הישראלי. משיח - אודי כגן - חוזר בסדרת סרטוני תירוצים הזוים וכתובים להפליא באמצעות HOOLIGANS  
משה בנימין | (6)
קמפיין סלקום TV של גיתם BBDO בכיכובו של משיח, הלא הוא אודי כגן, מתברר כמתנה שלא מפסיקה לתת. לאחר סדרת הסרטונים שהשיקה את השירות, בה סרב משיח להצטרף לסלקום TV מבלי בכלל לדעת במה מדובר, עלתה השבוע לאוויר סדרת התירוצים המלאה של משיח, שכוללת 30 סרטים קצרים ומצחיקים להפליא עבור הטריפל של סלקום. על הקמפיין, שמקדם את הצעת הטריפל של סלקום TV, אחראית סוכנות הפרסום HOOLIGANS שהפיקה עבור סלקום TV דף נחיתה נוח להפעלה, שיושב כשכבה מעל לאתר סלקום, וכולל בעמוד אחד את כל 30 הסרטונים (בגריד של 5 על 6) המאפשר ניווט מהיר וקל בין הסרטונים באמצעות העכבר. במקביל למהלך הדיגיטל של ה-HOOLIGANS יעלה בקרוב קמפיין טלוויזיה של גיתם BBDO ובו 2 סרטוני פרסומת חדשים. את התירוצים כתבו יחד אנשי HOOLIGANS יחד עם אודי כגן ודנה פוליג. על מלאכת הבימוי הופקד רני כרמלי שהשתתף אף הוא במלאכת הכתיבה.   
משיח, למה לא לעבור לסלקום טריפל?

במקום קמפיין שישכנע אתכם לעבור לסלקום טריפל - עשינו קמפיין עם כל התירוצים לא לעבור לסלקום טריפל.ויש עוד מלאן: http://bit.ly/1IwWPsI

Posted by Hooligans on Sunday, July 26, 2015
סלקום מציעה לצרכנים חבילת טריפל במחיר של 149 שקלים לחודש הכוללת קו טלפון ביתי ללא הגבלה, אינטרנט i40 ספק ותשתית וכמובן שירותי הטלוויזיה של סלקום TV.  דמותו של משיח המככב בקמפיין סלקום TV נוצרה לראשונה לפני כשנתיים עבור סדרת הרשת המצחיקה בכיכובו של אודי כגן תחת אותו השם - משיח. בסדרה זו מגלם כגן בעל אורחן כושל שתפיסת המציאות שלו מטושטשת כמו גם המודעות העצמית שלו. הסדרה הפכה להצלחה אדירה עם מאות אלפי צפיות, והצלחה זו תפסה תאוצה נוספת על רקע הקמפיין המתוקשר לחברת סלקום שהוביל צופים רבים לחפש אחר המקור.   
 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מקנא 28/07/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    שאפו גדול! סרטים מצחיקים וכתובים מעולה והאתר נראה פצצה!!
  • 5.
    אוי זה ממש הצחיק אותי! (ל"ת)
    רונן 28/07/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כתוב מעולה, אבל השרת איטי בטירוף אז הוידאו לא נטען טוב (ל"ת)
    dina 28/07/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כתוב מעולה (ל"ת)
    ג׳יזס 27/07/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 27/07/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    באמת מוצר נחות
  • 1.
    אשכנזי תואם יובל סמו (ל"ת)
    האמת 27/07/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.