TV

האיש בעל 1,000 התירוצים: משיח בקמפיין לסלקום טריפל - מצחיק מאי פעם

אפשר להכריז ללא ספק שמדובר בדמות המצחיקה ביותר כרגע בפרסום הישראלי. משיח - אודי כגן - חוזר בסדרת סרטוני תירוצים הזוים וכתובים להפליא באמצעות HOOLIGANS  
משה בנימין | (6)
קמפיין סלקום TV של גיתם BBDO בכיכובו של משיח, הלא הוא אודי כגן, מתברר כמתנה שלא מפסיקה לתת. לאחר סדרת הסרטונים שהשיקה את השירות, בה סרב משיח להצטרף לסלקום TV מבלי בכלל לדעת במה מדובר, עלתה השבוע לאוויר סדרת התירוצים המלאה של משיח, שכוללת 30 סרטים קצרים ומצחיקים להפליא עבור הטריפל של סלקום. על הקמפיין, שמקדם את הצעת הטריפל של סלקום TV, אחראית סוכנות הפרסום HOOLIGANS שהפיקה עבור סלקום TV דף נחיתה נוח להפעלה, שיושב כשכבה מעל לאתר סלקום, וכולל בעמוד אחד את כל 30 הסרטונים (בגריד של 5 על 6) המאפשר ניווט מהיר וקל בין הסרטונים באמצעות העכבר. במקביל למהלך הדיגיטל של ה-HOOLIGANS יעלה בקרוב קמפיין טלוויזיה של גיתם BBDO ובו 2 סרטוני פרסומת חדשים. את התירוצים כתבו יחד אנשי HOOLIGANS יחד עם אודי כגן ודנה פוליג. על מלאכת הבימוי הופקד רני כרמלי שהשתתף אף הוא במלאכת הכתיבה.   
משיח, למה לא לעבור לסלקום טריפל?

במקום קמפיין שישכנע אתכם לעבור לסלקום טריפל - עשינו קמפיין עם כל התירוצים לא לעבור לסלקום טריפל.ויש עוד מלאן: http://bit.ly/1IwWPsI

Posted by Hooligans on Sunday, July 26, 2015
סלקום מציעה לצרכנים חבילת טריפל במחיר של 149 שקלים לחודש הכוללת קו טלפון ביתי ללא הגבלה, אינטרנט i40 ספק ותשתית וכמובן שירותי הטלוויזיה של סלקום TV.  דמותו של משיח המככב בקמפיין סלקום TV נוצרה לראשונה לפני כשנתיים עבור סדרת הרשת המצחיקה בכיכובו של אודי כגן תחת אותו השם - משיח. בסדרה זו מגלם כגן בעל אורחן כושל שתפיסת המציאות שלו מטושטשת כמו גם המודעות העצמית שלו. הסדרה הפכה להצלחה אדירה עם מאות אלפי צפיות, והצלחה זו תפסה תאוצה נוספת על רקע הקמפיין המתוקשר לחברת סלקום שהוביל צופים רבים לחפש אחר המקור.   
 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מקנא 28/07/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    שאפו גדול! סרטים מצחיקים וכתובים מעולה והאתר נראה פצצה!!
  • 5.
    אוי זה ממש הצחיק אותי! (ל"ת)
    רונן 28/07/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כתוב מעולה, אבל השרת איטי בטירוף אז הוידאו לא נטען טוב (ל"ת)
    dina 28/07/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כתוב מעולה (ל"ת)
    ג׳יזס 27/07/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 27/07/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    באמת מוצר נחות
  • 1.
    אשכנזי תואם יובל סמו (ל"ת)
    האמת 27/07/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.