משיח. סלקום TV
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

האיש בעל 1,000 התירוצים: משיח בקמפיין לסלקום טריפל - מצחיק מאי פעם

אפשר להכריז ללא ספק שמדובר בדמות המצחיקה ביותר כרגע בפרסום הישראלי. משיח - אודי כגן - חוזר בסדרת סרטוני תירוצים הזוים וכתובים להפליא באמצעות HOOLIGANS  
משה בנימין | (6)
קמפיין סלקום TV של גיתם BBDO בכיכובו של משיח, הלא הוא אודי כגן, מתברר כמתנה שלא מפסיקה לתת. לאחר סדרת הסרטונים שהשיקה את השירות, בה סרב משיח להצטרף לסלקום TV מבלי בכלל לדעת במה מדובר, עלתה השבוע לאוויר סדרת התירוצים המלאה של משיח, שכוללת 30 סרטים קצרים ומצחיקים להפליא עבור הטריפל של סלקום. על הקמפיין, שמקדם את הצעת הטריפל של סלקום TV, אחראית סוכנות הפרסום HOOLIGANS שהפיקה עבור סלקום TV דף נחיתה נוח להפעלה, שיושב כשכבה מעל לאתר סלקום, וכולל בעמוד אחד את כל 30 הסרטונים (בגריד של 5 על 6) המאפשר ניווט מהיר וקל בין הסרטונים באמצעות העכבר. במקביל למהלך הדיגיטל של ה-HOOLIGANS יעלה בקרוב קמפיין טלוויזיה של גיתם BBDO ובו 2 סרטוני פרסומת חדשים. את התירוצים כתבו יחד אנשי HOOLIGANS יחד עם אודי כגן ודנה פוליג. על מלאכת הבימוי הופקד רני כרמלי שהשתתף אף הוא במלאכת הכתיבה.   
משיח, למה לא לעבור לסלקום טריפל?

במקום קמפיין שישכנע אתכם לעבור לסלקום טריפל - עשינו קמפיין עם כל התירוצים לא לעבור לסלקום טריפל.ויש עוד מלאן: http://bit.ly/1IwWPsI

Posted by Hooligans on Sunday, July 26, 2015
סלקום מציעה לצרכנים חבילת טריפל במחיר של 149 שקלים לחודש הכוללת קו טלפון ביתי ללא הגבלה, אינטרנט i40 ספק ותשתית וכמובן שירותי הטלוויזיה של סלקום TV.  דמותו של משיח המככב בקמפיין סלקום TV נוצרה לראשונה לפני כשנתיים עבור סדרת הרשת המצחיקה בכיכובו של אודי כגן תחת אותו השם - משיח. בסדרה זו מגלם כגן בעל אורחן כושל שתפיסת המציאות שלו מטושטשת כמו גם המודעות העצמית שלו. הסדרה הפכה להצלחה אדירה עם מאות אלפי צפיות, והצלחה זו תפסה תאוצה נוספת על רקע הקמפיין המתוקשר לחברת סלקום שהוביל צופים רבים לחפש אחר המקור.   
 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מקנא 28/07/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    שאפו גדול! סרטים מצחיקים וכתובים מעולה והאתר נראה פצצה!!
  • 5.
    אוי זה ממש הצחיק אותי! (ל"ת)
    רונן 28/07/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כתוב מעולה, אבל השרת איטי בטירוף אז הוידאו לא נטען טוב (ל"ת)
    dina 28/07/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כתוב מעולה (ל"ת)
    ג׳יזס 27/07/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 27/07/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    באמת מוצר נחות
  • 1.
    אשכנזי תואם יובל סמו (ל"ת)
    האמת 27/07/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.