עובדי רשות השידור נגד תזכיר החוק החדש: מאיימים להחשיך את המסך של ערוץ 1
עובדי רשות השידור מחדשים את איום ההחשכה משנה שעברה. ועד ההנדסה והטכנאים מאיים לפגוע בשידורים של ערוץ 1 ואולי אף להחשיכם, בשל תזכיר חוק השידור הציבורי החדש שהופץ אתמול (יום ג') למשרדי הממשלה, כפי שפורסם באייס. בוועד יוצאים נגד המהלך שיאפשר למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש אלדד קובלנץ לקלוט כ-400 עובדים חדשים, מה שעשוי לפלוט אל מחוץ לשידור הציבורי עובדים ועיתונים מרשות השידור הנוכחי.
לדברי יו"ר ועד ההנדסה והטכנאים ברשות השידור משה שגב, "נוסח תזכיר החוק החדש שהוגש לכנסת בימים האחרונים הכריז מלחמה על עובדי רשות השידור. נוסח התזכיר מלמד על כוונת משרד התקשורת לבנות את תאגיד השידור החדש בלעדי העובדים המסורים והמקצועיים של רשות השידור. מתן האפשרות לקובלנץ לקלוט כ-400 עובדים חדשים לתאגיד השידור הציבורי החדש היא אות מבשר רעה עבור העובדים והעיתונאים. בפועל יקימו את תאגיד השידור הציבורי מבלי שייקלטו עובדי רשות השידור בתאגיד כלל ועיקר. תזכיר החוק עומד בניגוד חמור לכל ההסכמים וההבנות שנחתמו עם האוצר ועימנו".
שגב הוסיף עוד כי "המו"מ המתקיים בימים אלה בין האוצר לבין ההסתדרות מתייתר למעשה והופך אותו לעקר. הבסיס לכל ההסכמות עימנו הינו הכרה בכך שתאגיד השידור החדש שיוקם ישלב את עובדי רשות השידור. תזכיר החוק שהגישה ממשלת ישראל חושף את הכוונה האמיתית - לא רוצים את עובדי רשות השידור".
בקיץ שעבר, בעיצומם של שידורי המונדיאל, עשו ועדי רשות השידור שימוש במסך כאשר שידורו שקופיות ואף העלו סרטונים קצרים עם עובדי הרשות, שהחזיקו שלטים נגד התכניות לסגור את רשות השידור.
- ניר צוק מתקרב לרשת 13; ומי יהיה המנכ"ל החדש?
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 11.נתנאל 18/07/2015 17:21הגב לתגובה זוהם צריכים לצאת למסע רכישות בגלי צה"ל ובטלוויזיה החינוכית כולל גופי השידור המסחריים ועיתוניים כדי לקלוט עיתונאיים טובים שיבנו את הרשות.
- 10.תפסיקי עם הטוקבקים ויזנטל יהיה המנכל הקבוע וזאת עובדה (ל"ת)משה 15/07/2015 23:49הגב לתגובה זו
- 9.רני 15/07/2015 22:19הגב לתגובה זווקובלנץ שיודע מה ויזנטל חושב עליו יעזור לו בטוח. מתערבת על מה שתרצו שויזנטל סיים ולא בכבוד. לאיש אין כנראה כבוד אם תמורת ה 70אלף שהוא מתקתק לחודש, הוא מוכן לכל ההשפלה, אין ספק הוא איש מלא כבוד עצמי.
- 8.פוני יער 15/07/2015 21:44הגב לתגובה זובמשך שנים עובדי רשות השידור שדדו את אזרחי המדינה. לקחו כספים והתעללו באנשים עם אגף הגבייה הידוע לשימצה. הגיע הזמן לסגור את הערוץ הארור ולא לפתוח מחדש. אין שום סיבה להוציא מאות מיליוני שקלים על עוד ערוץ מיותר ולא פופולארי יש הרבה ערוצים אחרים בחינם
- 7.רמי 15/07/2015 19:06הגב לתגובה זומכה כזאת ויזנטל לא ספג מעולם. זאת הבעת אי אמון בסיסית. ואיתות ברור שהוא לא רצוי ברשות החדשה. הויזנטל יעוף ואיתו כל לקקניו
- 6.משה 15/07/2015 16:14הגב לתגובה זווגם הבן של יצחק לא יעזור
- 5.רק אחת איילה חסון שתבנה נבחרת מנצחת במקום מה שיש היום (ל"ת)זיו 15/07/2015 16:03הגב לתגובה זו
- 4.הירושה גדולה מדי ולא מוצדקת, צריך להודות על האמת (ל"ת)למגיב 3 15/07/2015 15:35הגב לתגובה זו
- 3.חולילו לומברטה 15/07/2015 14:59הגב לתגובה זולכל מי שמתמלא בשמחה לאיד מהולה בתחושת צדקנות - שימו לב! העובדים משלימים עם פיטורים/פרישה של בין 700 ל-1000 עובדים, תלוי מה מספר העובדים כעת, אלה עובדים שיפרשו/יפוטרו ולא ישובו לעבוד - ואלה עובדים ותיקים עם עלות שכר גבוהה - על כך אין מחלוקת! המחלוקת היא - שבתאגיד השידור החדש, שיכלול כ750 עובדים, חלקם הגדול צעירים והשאר בגיל ביניים, כלומר יעילים ומקצועיים בעלות שכר נמוכה יחסית - מקדמי החוק מתעקשים שמתוכם יפוטרו לבלי שוב יותר מחצי, ויוחלפו בכוחות חיצוניים! מה ההצדקה לכך?? טענות פוליטיות? מדובר במינויים פוליטיים - הליכוד מבקש לעשות ברשות השידור כבשלו ולהחדיר לשורותיה מושכים בעט מטעם, שלא לדבר על כך שככל הנראה יכנסו אליה מאות אנשים ללא ניסיון טלויזיוני או רדיופוני בטח לא בכלי תקשורת ארצי (הרי רק מיעוט מהעובדים החדשים יהיו גלצניקים מוכשרים שלא מצאו כבר עבודה עד עכשיו)
- 2.בעיטה בפרצוף 15/07/2015 13:38הגב לתגובה זוויזנטל מחוסל מקצועית ברשות. מה שצריך זה לחכות ולראות מתי הגברת חסון תתנער ממנו. זה יהיה הסימן הברור ביותר.
- 1.מאיר 15/07/2015 12:44הגב לתגובה זוברצינות, אתם משניאים את עצמכם יותר ויותר, שמרו על טיפת הכבוד העצמי שעוד נותרה בכם, זאת לא סגירת מפעל רגילה, זאת סגירת מכרה זהב שפשוט עבד לטובתכם שנים בלי שתתאמצו, רובכם כמובן, מי שטוב שישאר, השאר, קבלו את העובדה שהחגיגה נגמרה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.