עם התפוגגות המתיחות בצפון: כנס חיפה לתקשורת יתקיים השבוע ביום חמישי
לאחר
הכנס אמור היה להתקיים ביום חמישי האחרון, אולם ברביעי בבוקר אירעה תקרית במסגרתה נהרגו 2 חיילי צה"ל. בשל האירועים, הוקפצו כתבים לגזרות השונות ובתא כתבי חיפה התלבטו האם לדחות את האירוע בשל כך. ברביעי בערב התקבלה ההחלטה לדחות את הכנס למועד מאוחר יותר. לאחר שנראה היה כי הגזרה הצפונית נרגעה, הוחלט בתא לקיים את הכנס כבר השבוע.
בכנס יינתן פרס מפעל חיים לכתב הספורט יוני הללי, והפאנלים יהיו אותם פאנלים, עם שינויים אפשריים במשתתפים בשל השינוי במועד האירוע.
מתא כתבי חיפה נמסר כי "נשתדל ככל יכולתנו להביא את אותם האנשים ששובצו במועד המקורי, ובמקרה הצורך, נאתר מחליפים ראויים לא פחות. אנו משוכנעים שההיענות תהיה גם הפעם גדולה וסוחפת לא פחות, ואולי אף יותר, מזו שהייתה למועד המקורי. זו הזדמנות לכולנו להוכיח שאת הצפון לא ישברו - לא טילים ולא רקטות ולא פצמ"רים או מרגמות ולא איומים מתלהמים".
- 1.כל הכבוד על הדחייה וההתחשבות. אנחנו נהיה שם (ל"ת)כתב צפוני 01/02/2015 18:18הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
