ישראל ועתיד הקולנוע: פרוייקט הדסטרט מגייס כסף לסרט במציאות רבודה
על הנייר זה נשמע כמו רעיון יומרני אבל מעניין למדי: סרט קולנוע באורך מלא על גיבורי על כחול-לבן בסגנון X MEN וזה לא הכל - בסרט יהיו גם סצנות במציאות רבודה לצפייה באמצעות משקפיים. הסרט שנשמע לא קל להפקה מתבסס על מימון המונים באמצעות אתר הדסטרט ומנסה לגייס בימים אלו 180 אלף שקלים כדי לצאת לדרך.
הפרויקט בשם
כאמור, הסרט הוא בקונספט גיבורי על כדוגמת X MEN עם חידוש מרענן בדמות גיבורי על כחול לבן. גיבורים אלו הם למעשה דמויות קומיקס משנות ה-70 וה-80 בישראל אותם המפיקים מתכוונים לקמבק. ביניהם תוכלו למצוא את 'סברמן' בעל המוח האטומי של אורי פינק, ו'אורי-און', בעל צמידי הכוח של מיכאל נצר. אליהם יצטרפו 'הגולם', גם הוא של פינק, 'לילית סוכנת העל', ו'עזית הכלבה הצנחנית' בגרסה משודרגת.
בעמוד הפרויקט בהדסטרט כותב מירון וילף, ממפיקי הסרט: "שלום לכל האמיצים והאמיצות. כמה פעמים שאלתם את עצמכם: מדוע בישראל לא עושים סרטים כמו Thor, Avengers או X Men?. רצינו לספר לכם כי מי שערך את האפקטים בסרטים הנ"ל הוא דני רפיח, שהוא גם העורך של הסדרה "בני ערובה" שמשודרת בימים אלו בערוץ 10, הוא גם ישראלי והוא מוכן להרים את הכפפה וליצור יחד איתנו את סרט גיבורי העל הישראלי הראשון".
נכון לעכשיו, גיוס הכספים עומד על 2% ביצוע עם 28 תומכים שתרמו 3120 שקלים.
- 1.t 02/02/2014 01:51הגב לתגובה זומימון המונים רק בתרומבנט www.trombanet.com

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
